ik ben ook wel erg benieuwd hoe het nu gaat.. en gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje trouwens!
Ik krijg heel veel berichtjes steeds van mensen die vragen hoe het nu gaat. Vind ik echt heel erg lief van jullie!!! echt! Ik ben weken ziek geweest door eenzwangerschapsvergifteging en heb daardoor ook weken in het ziekenhuis gelegen met als gevolg een spoedkeizersnede en een te vroeg geboren kindje. Ik wil het liefst gewoon niet echt meer stil staan bij wat er gebeurt is en wil nu gewoon proberen te genieten van mijn 2 zoontjes. Tussen mij en de vader gaat het nog steeds niet goed. HIj is vaak geweest in het ziekenhuis en heeft me toen opzich goed geholpen, maar eenmaal weer thuis was het weer het oude liedje. Weet even niet wat ik moet en probeer me er niet teveel mee bezig te houden. Hij respecteert me gewoon niet en wil gwn geen tijd aan hem verspillen en wil genieten nu. Ook al is dat niet bepaald makkelijk, maar toch.........................
Wat fijn dat we weer van je horen. Ondanks je moeilijke tijd wil ik je van harte feliciteren met je zoons (allebei) en hoop dat je je hier op richt en geniet. Laat die vent maar ........ je snapt em wel zeker. Heel veel beterschap met alles en een hele fijne kraamtijd en toekomst gewenst.
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!!! Ik vind dat je het allemaal heel knap oplost! Respect voor jou!!!
Gefeliciteerd met je zoontje. Ik heb niet alles gelezen maar het leest mij een beetje als een vent die vreemdgaat...
Ik maak een grote kniebuiging voor je en neem mijn pet af!!! Diep bewondering voor je en je hebt groot gelijk. Geniet lekker en nog van harte gefeliciteerd!