Partner doet vreemd!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door renatew, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    TS, waar denk je zelf aan dat hij vreemd doet? Vermoed je iets?

Zou mijn vent kunnen zijn hoor, die kan mijn prima de kast op jagen met dit soort acties en hoe meer ik reageer, hoe harder hij doorgaat ...

2. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    Dat is dus ook waar ik zelf aan denk. Vind het allemaal net even wat te vreemd. In die 8 jaar zijn we nog maar 1 keer op vakantie geweest en van spontane cadeautjes in die tijd kan ik me ook niet veel herrinneren. En als je dan ziet dat hij dat nu ineens doet, vind ik het gewoon een beetje vreemd.

Had het er ook al met mijn moeder over gehad en die zegt van je komt er vanzelf achter. Alleen ben ik zo iemand die daar echt niet op wil wachten. Ik word helemaal gek van dat vage gedoe en als ik hem erop aanspreek dan krijg ik ook van die vage antwoorden en blikken. HIj heeft een eigen bedrijf en is s'morgens om 6 uur al weg en komt s avonds weer thuis en gaat dan hier op de pc zitten. (hij heeft een ict bedrijf)

Hoop zo dat het hormonen zijn, maar ben bang dat ik er de eerste tijd nog niet achter ga komen wat er aan de hand is.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn vriend zei altijd nog lang niet te willen trouwen, tot 3 weken voor Pinksteren deed hij net zo raar als jouw vriend allemaal dingen kopen, grijnzen en steeds zeggen dat hij een verrassing had.
    Tot 2de pinksterdag hij ineens op zijn knieƫn voor mij ging met bijzijn van honderden mensen .. ;)
    Dus zal je niet te druk maken.
    Ik denk dus ook een aankomend aanzoek ;)

4. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Misschien een aanzoek, maar misschien is hij iets aan het voorbereiden voor de bevalling ofzo. Zoals een zelf gemaakt geboorte bord ofzo?..

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    In eerste instantie dacht ik ook een aanzoek, maar als jij er zo zeker van bent dat het dat haast niet kan zijn, dan moet je misschien even rustig afwachten en naar dat innerlijke stemmetje luisteren.
    Heb het er even niet meer over met hem, maar ga gewoon eens observeren. Als het niks is dan kom je er vast gauw genoeg achter. Is er wel iets (in het ergste geval een ander) dan laat ie vast ooit een steekje vallen en dan kom je er ook achter.

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Als ik er echt zo mee zou zitten en je hem kent en weet dat hij liegt, dan zou ik hem voor de keus stellen...

Of NU zeggen wat er aan de hand is...of ik vertrek naar mijn ouders totdat je hiermee ophoudt.
    En dan afwachten...als hij weet dat je echt serieus bent (terwijl je dat misschien niet bent) zal hij je vertellen waar hij mee bezig is.

Ik zou helemaal gek worden, kan daar ook helemaal niet tegen. En als hij geheimzinnig doen belangrijker vindt dan jouw gevoel (hormonen of niet) dan wist ik het wel!

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

dit wilde ik ook typen !

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    He gatsie ik kan me zo goed voorstellen dat je je van alles in je hoofd haalt! Ik ben zelf ook zo achterdochtig om te denken dat ie een ander heeft..
    Je hebt dus eigenlijk niet veel aan mijn mening. Ik hoop dat de meerderheid gelijk heeft en het een hele leuke verrassing betreft!!

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Begrijpelijk dat je hierdoor in de stress schiet. Aan de ene kant zijn mannen soms heel erg onvoorspelbaar wat romantiek betreft, dus het kan natuurlijk zijn dat hij vreemd doet omdat hij zich niet zo goed een houding kan geven in deze nieuwe rol als romanticus. Maar jij kent hem goed en als je negatieve ervaringen hebt met zijn grijns, dan kan ik me voorstellen dat je het niet vertrouwt.
    Ik zou hem daarom gewoon voor het blok zetten! Zeggen dat je zijn cadeautjes geweldig vindt, maar dat je een slecht gevoel hebt en dat je wilt dat hij opbiecht wat er aan de hand is, ook al is er dan een verrassing verpest. Liever dat je een leuk geheim voortijdig ontrafelt dan dat je zo lang in de stress zit. Mijn vent deed ooit ook zo en toen ben ik er heel kwaad over geworden, bleek hij het dus mooi te doen met een collega ;) Blij dat ik toen aangedrongen heb.

10. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @noonoo Dat is een beetje het probleem, obeserveren is onmogelijk. Hij heeft een eigen bedrijf (eenmanszaak) en heeft een igen kantoor sinds bijna een jaar. Op de deur zitten alarm en op zijn pc zitten zoveel ww waar je niet goed van word. Dus ik kan niet nagaan wat hij allemaal doet. HIj heeft altijd afspraken buiten de deur dus onmogelijk om te checken.

@mloetje Kan ik inderdaad proberen ja, kijken of hij dan wel wil zeggen wat er gaande is. Want weet bijna wel zeker dat het geen aanzoek zal worden hem kennende.

Ik ben gewoon iemand die wil weten waar ik aan toe ben, en heb geen zin om straks te moeten bevallen met iemand naast me die niet eerlijk tegen me kan zijn. En ook omdat hij wel vaker liegt en het dan gewoon een beetje probeert weg te grijzen, heb ik het gevoel dat hij dat nu ook doet. Hoop zo dat het hormonen zijn, maar word er gek van

11. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    Daarnaast komt ook nog dat hij gewoon doodleuk tegen me zegt dat hij me niet zo kanp vind nu ik zwanger ben, en dat hij me normaal een stuk knapper vind dan nu. Dus ook daarom weer een reden om te denken dat het geen aanzoek is. KOmt nu mss wel erger aan door de hormonen, maar ik heb dan weer zo iets van sjonge jonge ik loop met jouw kind, moet je dit nou zeggen

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Moeilijk..

Even over wat je moeder zei:'Je komt er vanzelf wel achter'.
    Zei ze dit op een ernstige manier, of op een andere manier?
    Kan natuurlijk zijn dat je partner iets aan het regelen is en je moeder hier vanaf weet..

Maar negeer je innerlijk gevoel niet. Zet hem desnoods voor het blok, aan spanningen/stress heb jij nu niets!

13. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @neeltje1986 Ik denk niet dat mijn moeder er iets vanaf weet. Zo kwam het in ieder geval niet op mij over. Ze zei dat ik het gewoon even aan moest kijken en als er wat zou zijn dan zou ik er vanzelf achter komen. Maar ben juist niet zo iemand die alles afwacht en wel kijkt wat er gaat komen. Maar ben bang dat ik geen andere keus heb

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Je hebt een andere keus.. Duidelijk zijn naar je partner; dat je aan dat grijnzen geen behoefte hebt, maar aan duidelijkheid wel.

Misschien helpt dit en vertelt hij wat meer.. Ik hoop dat het een leuke verrassing is!

15. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

je zegt dat hij wel vaker liegt.. WAAROM? en waarover allemaal?

lijkt me zoiezo niet normaal als je partner wel vaker liegt... ?
    ik zou dat iig niet pikken van mijn vent !

16. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @fairylaughs Hij liegt eigenlijk over van alles....Toen we een keer ruzie hadden bv toen is hij weggelopen en toen hij s avonds terug kwam zei hij dat hij even alleen was gweest om na te denken. Achteraf ben ik er achter gekomen dat hij op een feestej was met zijn vrienden. Deze vrienden had ik gebeld of ze wisten wassr hij was maar zeiden ook doodleuk dat ze hem niet gezien hadden. Verder liegt hij over dingen wat hij koopt. Hij heeft een kantoor en besteld dus daar allemaal dingen voor zichzelf zoals camera's en lenzen, nieuwe telefoons en andere electronica. En dat zegt hij gwn niet en als ik dan een keer langskom dan zegt hij van oow was ik vergeten te zeggen.
    En zo zijn er nog wel een aantal dingen waar hij niks over zegt en waar ik zelf achter ben gekomen

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Sorry, maar ik snap eigenlijk niet waarom je og bij hem bent als je hem zo moet wantrouwen.. das toch geen relatie>? Misschien aangeven dat je graag wil dat hij eerlijk is.. En dat als het zo doorgaat je graag hulp wilt zoeken samen met hem om eruit te komen? want zo is het ookniet prettig.

18. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oeh... Wat je zei over dat hij zegt dat hij je nu minder knap vindt... Vindt ik behoorlijk kwetsend...

En dat liegen... Hmm... Ik snap wel dat je argwaan hebt ja...:(

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Maar ts...ik weet hoe moeilijk dit is hoor, maar jij gaat nu in de slachtofferrol (niet vervelend bedoeld!) Zeg hem gewoon duidelijk hoe je erover denkt!!
    Jij bent niet gediend van dat geheimzinnige gedoe, klaar!
    Dat moet hij maar ergens anders doen!

Jij hebt wel een keus, niet accepteren. Hij kon me wat. Zwanger of niet. Als hij zich zo wil gedragen (+ nog zo'n achterlijke opmerking over jou minder knap vinden tijdens de zwangerschap) dan moet hij dat doen, maar dan doet hij dat maar in z'n eentje!

Probeer gewoon eens duidelijke eisen te stellen!
    (ik bedoel dit echt niet rot, maar je moet wel voor jezelf opkomen!)

20. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Tsja lastig..

Kan van alles zijn.. even aankijken.. misschien wordt het na de zwangerschap allemaal anders..

Niet gelijk van het ergste uit gaan denk ik.. maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!

Deel Deze Pagina