Ook ik dacht aan vreemdgaan.. toen ik alle romantische reacties las over een aanzoek voelde ik me wel een beetje schuldig maar ja ik ben ervaringsdeskundige helaas Ik hoop voor jou dat het iets anders is, maar het klinkt allemaal wel erg shady, 's morgens vroeg weg, 's avonds laat thuis en dan meteen achter zn pc, hij doet geheimzinnig en heeft in het verleden ook al gelogen.. plus dat hij zegt dat hij je nu niet aantrekkelijk vindt.. Ik hoop dat ik het mis heb! Sterkte! Als ik jou was zou ik hem wel confronteren hiermee en niet met dit rotgevoel blijven zitten!
ik dacht eerst ook aan een huwelijksaanzoek maar nu niet meer.. mijn gedachten zijn ook vreemdgaan ik hoop het niet voor je meis
ihihih nou dat is dan wel een grote verrassing wie weet te huwelijk vragen en is die rare grijns uit zenuwen ( oo en nu lees ik wat meer oefffff eerst lezen fem voordat je antwoord )
Ik denk ook dat ie vreemd gaat. Verder vind ik het niet normaal dat hij je niet op de hoogte stelt van uitgaven. Weet je uberhaupt wel wat af van zijn/jullie financiën?
niet knap vrouw is op haar mooist al ze zwanger is ( zegt mijn man altijd ) oefff vind dit erg moeilijk maar hoe meer ik lees hoe meer ik toch aan wat anders denk dat huwelijk aanzoek. hoop het van harte niet
Hmm mijn eerste reactie was idd een huwelijksaanzoek, maar nu ik meer lees vind ik het toch ook wel heeeel vaag hoor. Zou het niet vertrouwen! Begin ook een beetje aan vreemdgaan te denken nu.
nou heb hem er nogmaals mee geconfronteerd, en hiij heeft net zijn spullen gepakt en is weggegaan.....
zei hij verder nog wat of gaf hij uitleg over de situatie.. dat hij ze spullen pakt en weggaat is wel meer bevestiging dat er iets niet goed zit anders had hij het wel uitgelegd toch?
nou dat is wel heel vaag.... begin het nu steeds vreemder te vinden hoe hij doet!!! kan nu eigenlijk ook even niks positief neerzetten geloof zeker niet meer dat het een huwelijks aanzoek of dergelijke zou worden SORRY (
Heb even mee zitten lezen... het is zo lastig een oordeel of idee hierover te geven vind ik. Ik had eens een blik geworpen in een tas van vriend, en ik zag daar een envelop, ik was heel nieuwsgierig en wilde kijken wat dat was aan de buitenkant, maar doordat hij die rits ineens dicht deed en vaag reageerde, dacht ik ineens : "zal die iets verbergen? " .. heb me partij zitten mopperen een uur lang en ondervragen... pas veel later op de avond vond ik die envelop met een lief kaartje + tekst voor mij had hij neergelegd.. Ik natuurlijk nog zeggen: "Dat was zeker een universeel kaartje die eigenlijk voor iemand anders bedoeld was, maar omdat ik em zag heb je hem aan mij gegeven?" Maar toen besloot ik dat dat net even te ver ging Je weet het uiteindelijk maar nooit.. het kunnen je hormonen zijn, of angst voor vreemdgaan, het kan een verrassing zijn, maar ook dat hij iets verbergt... maar dat hij nu de deur uit is gelopen... dat vind ik dan wel weer een vreemde reactie.. gaf hij nog uitleg daarbij ? Of ging hij even afkoelen of iets ?
Nou ik snap eigenlijk ook niet waarom mensen denken dat je man een aanzoek gaat doen... Het klinkt mij meer als goedmakertjes!
Denk dat ze dat denken omdat hij het steeds heeft over een 'verrassing' als zij hem aanspreekt op dat gegrijns...
Dat is de verrassing, dat ie weggaat... Zo gaat het nog over een eventueel huwelijksaanzoek en zo is ie weg, en je hebt werkelijkwaar geen idee waarom Wat er ook is, ik hoop dat je bij iemand terecht kan...sterkte!
mmm ik vind dit nu wel heel vreemd hoor.. sorry meis maar ht egt wel genoeg dat hij weg gegaan is.. moet je nagaan hoeveel die van je houd.. wat een rotzak..
mijn mans eerste reactie was: hij gaat vreemd Ik hoop dat we er naast zitten, maar jeetje wat een rotsituatie nu. hele dikke knuf. (Oh, en mijn man vind zwangere vrouwen juist prachtig, en zo ken ik eigenlijk alleen maar mannen, dus die opmerking sloeg echt nergens op.)
Ik heb hem ermee geconfronteerd en gevraagd waarom hij steeds zo vaag doet, hij bleef maar een beetje vaag grijnzen en gaf geen antwoord op mijn vraag. Hij heeft grotendeels zijn spullen gepakt en zei dat hij het al niet goed vond dat ik uberhaubt twijfels had. Maar als je toch zo snel een relatie van 8 jaar opgeeft waarbij straks ook nog eens 2 kindjes betrokken zijn, dan klopt er toch al wat niet. HIj heeft zijn telefoon uit en heb geen idee waar hij heen is, en of hij nog weer komt. Nou heb ik nog geen antwoord gekregen en zit maar in de onzekerheid. Had mijn laatste weekjes wel wat anders voorgesteld,....