Zo erg dat hij gewoon vertrekt! Als er niks aan de hand was, kon ik begrijpen dat hij even flink boos op je zou zijn. Maar zomaar vertrekken en je hoogzwangere vrouw + zoon achterlaten is geen logische reactie als er verder niks scheelt. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je vlug wat antwoorden krijgt en dat je wat mensen hebt die je kunnen helpen en steunen!
twijfels? lekker excuus van hem om weg te gaan bij een zwangere vrouw met al een kleintje waar je al 8 jaar mee bent.. als die nog terug komt zou hij wel met een heel goed excuues moeten komen en niet met twijfels en bla bla.. wat een lafaard zeg.
Ach meis, wat een vreselijke rot situatie. Dikke knuffel vanaf hier. Ik hoop dat hij snel wat van zich laat horen. Hij is je wel wat tekst en uitleg verschuldigd.
Meis, toch, wat kl*te! Ik ben dan geen ervaringsdeskundige, maar weet inmiddels uit verhalen van diverse kanten wel dat het geen goed teken is dat hij je twijfels over ZIJN vreemde gedrag omdraait om boos op JOU te kunnen worden..... Ik hoop dat ik het mis heb, maar het lijkt er toch echt steeds meer op dat je wantrouwen terecht is geweest. Heel veel sterkte! Heb je mensen die bij je kunnen zijn nu?
Dus... Ook al is er geen ander in het spel, mocht ie ooit nog het lef in z'n bliksem hebben om terug te komen dan zal er een heel hartig woordje gesproken worden neem ik aan?! Veel sterkte voor jou. Timing is nooit goed, maar dit is wel heul beroerd.
My gosh wat een eikel! Ik zou zeggen: deur op slot & telefoon uit! Kijken wie het langste volhoudt... De kneus!
Jeetje heb net het hele topic gelezen en mn 1e gedachte was ook hij gaat vreemd! Hij doet gewoon heel vreemd en geheimzinnig en nu elke keer die verrassingen terwijl hij dat de afgelopen 8 jaar niet heeft gedaan. En dat hij zich op zn werk stort en minder tijd heeft voor jullie is herkenbaar helaas. En hormonen oke logisch maar je bent zwanger, maar het is je goed recht om hem te vragen wat er nu is.... En dan lees ik dat hij zn spullen heeft gepakt en weg is gegaan nadat je hem erop aangesproken hebt......het bevestigd voor mij dat hij wat verbergt en er niet over kan/wil praten en daardoor maar weg gaat om er "vanaf" te zijn. Sorry vind het erg slap van hem om het zo te doen, vooral nu jij zwanger bent en voor jullie andere kindje. Oke, hij zal nu wel nadenken maar jeetje gelijk je spullen pakken en weggaan :x vind het niet kunnen hoor. Hoop dat je nog contact krijgt of dat hij nog terug komt dat jullie goed met elkaar kunnen praten, want deze onzekerheid is ook niks. Sterkte meid....
o meis wat vervelend. Ik hoop diep van binnen dat het een goede acteur is en straks met een megabos rozen en een ring op de stoep staat. Maar als ik alles zo lees twijfel ik wel steeds meer. Kun je hem niet bellen??
Oh jeetje meid, ik hoop echt voor je dat het goed uitpakt,maar zo te lezen zou ik dat ook niet vertrouwen. Ik denk ook dat hij iets te verbergen heeft. Hopelijk kom je er snel genoeg achter,want in deze onzekerheid leven is niet te doen, helemaal niet nu je hoog zwanger bent. Ik wil je heel veel sterkte wensen meid! Knuffel voor jou!
Ik heb er gewoon geen woorden voor. Dat hij je verlaat nu je bijna op je eind loopt. En dan ook nog eens zonder duidelijk te zijn waarom. Ik hoop dat er voor jou nog duidelijkheid komt. Dikke knuf en veel sterkte. Heb je iemand waar je je verhaal kwijt kan?
Kan hem niet bellen nee, heb ik al 100 x geprobeert maar hij heeft zijn telefoon uit gedaan. Snap echt niet hoe je dit alles zo maar kan opgeven en kan zeggen ik ga weg en bekijk het maar. Mijn ouders zijn een weekendje weg dus wil hun er niet mee lastig vallen nu, dus wacht wel na het weekend. Vriendinnen heb ik niet meer echt omdat ik jong een kindje heb gekregen en sindsdien niet echt contact meer met hun heb. Mijn zoontje ligt lekker op bed, dus dat scheelt voor nu wel al even. Krijgt hij er niet veel van mee in ieder geval. Pieker me suf van hoe het verder moet, we hadden zo bewust gekozen voor een tweede kindje. Ik snap gewoon echt niet waarom het dan zo makkelijk voor hem is om zijn spullen te pakken.
Ik heb er geen woorden voor... Sterkte meid.. hoop dat jullie er uitkomen en dat het dan ook echt goed komt.. zo niet.. dan nog wens ik je alle geluk toe..
Jeetje wat een rot situatie. Kan eigenlijk ook niets positiefs bedenken hierover. Sorry. Sterkte ermee!
Wat laf van hem om zo maar zijn spullen te pakken en weg te gaan. Ik zou ook zeggen "deur op slot en telefoon uit", maar zo simpel zal het voor jou niet zijn. Heel veel sterkte en hopelijk laat hij snel van zich horen.
wat een rare manier van weggaan zeg... ook klote voor je dat je weinig mensen om je heen hebt nu je mag me best pb'en hoor als je van je af wil praten ( ik heb ook eens in z'on situatie gezeten , waarbij diegene wél vreemdging op dat moment) sterkte!
Jeetje, daar zit je dan in je eentje met een kind in je buik en eentje boven in bed. Wat een nare, bizarre wending zeg. Heel veel sterkte, ik hoop voor je dat hij hier een verdomd goede verklaring voor heeft.
bah wat een laffaard !! ik weet niet hoe jij je nu moet voelen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen !! ik hoop dat hij snel binnen komt lopen zodat jullie hier toch nog over kunnen praten,.. misschien is het wel iets heel anders dan vreemdgaan.. heeft hij stress op het werk? loopt zijn bedrijf niet meer goed?... ik hoop dat het iets is waar jullie nog uit kunnen komen... maar laat je niet een schuldgevoel aanpraten.. dat hij nu boos op jou is dat klopt niet.. hij houdt iets achter in jullie relatie en jij hebt het recht om daarover door te vragen en als hij geen antwoord geeft om daar boos over te worden.. hij heeft geen recht om nu boos op jou te zijn !! als jullie nog bij elkaar komen (en dat hoop ik zo).. ga dan samen met iemand praten, ook over het liegen dat hij doet, en (dure) spullen kopen zonder overleg + dat wat er vanavond aan de hand is.. en je ouders hun weekendje weg niet verstoren? ik denk dat je als moeder zijnde juist wilt dat je dochter belt als ze zo in de stress zit.. ik denk dat je moeder zich erg kut zou voelen als ze er na dit weekend achter zou komen dat jij je het hele weekend zo klote hebt gevoeld en haar niet heb durven bellen omdat je bang was hun weekend te verstoren !! Dus gewoon bellen aub ! je moet je verhaal echt ergens kwijt, anders ga je je alleen nog maar slechter voelen...