Pfff.. stel dat hij écht een verrassing voor je had, en dat dat de reden is van zijn grijnzen etc. dan reageert hij wel heel erg overdreven op het feit dat jij twijfels hebt. Heb je het er wel vaker met hem over dat je twijfelt over waar hij mee bezig is ? Want het kan in dat geval natuurlijk gebeuren dat het hem op dit moment dan even te veel geworden is....als zijn bedoelingen goed zijn kan het hem kwetsen dat je twijfelt over hem... Maar de andere kant is dan, dat als jij aangeeft wat je aangegeven hebt, en vraagt waarom hij zich zo gedraagt, dat hij dan zijn spullen pakt en vertrekt.. wel een heel vreemde reactie is.. als hij niets te verbergen heeft, en een bepaalde situatie ook niet zat is, waarom zou hij dan zo zijn spullen pakken en weg gaan... Bah.. wat een onzekerheid moet jij nu voelen over alles!! Ik hoop dat hij snel zijn telefoon opneemt en dat jullie goed kunnen uitpraten wat er aan de hand is.. en dat het niet is wat er vermoed wordt! Sterkte!!!
Ik kan me dat zo niet voorstellen he,6 uur geleden verwacht je samen een kindje en ben je 8jaar samen en alles, en 6uur later vertrekt hij zonder uitleg. Echt TE raar.... Er is iets niet in de haak,hoop iig dat het een hele foute vergissing was en dat er iets speelt of anders dat je iig komt te weten wat er was. Want zo zonder opgaaf van reden vertrekken na 8jaar is natuurlijk debiel.
Jeetje wat erg....(ik ben naïef dat is nu wel bewezen...dacht echt iets positiefs..) Wat ontzettend kut!! Meis bel je ouders, die zullen er voor je willen zijn. Ook al hebben ze vakantie. Dat kan volgend jaar wel weer, jou opvangen is nu nodig. Sterkte, wat rot zeg!! liefs
Heb alles gelezen en wil je een dikke digiknuf geven. Wat een vreemde snuiter is je vriend zo te lezen, en over dat ie zegt dat je niet zo mooi bent tijdens je zwangerschap HOE DURFT IE!
Als mijn vriend had gezegd dat hij me niet zo kanp vindt tijdens ze zw.schap dan had zijn fluit ergens in mogen steken waar de zon niet schijnt maar niet bij mij iig.
Inderdaad!! Moest stiekem wel een beetje lachen om dit bericht al is het onderwerp helaas niet grappig
Jeetje meid, wat een kl*te situatie zeg. Ik heb het topic van begin af aan gelezen en had er gelijk geen goed gevoel bij. Hopelijk komt hij in ieder geval snel vertellen wat er aan de hand is en kunnen jullie er samen een oplossing of uitweg voor zoeken. Sterkte meid................
@fairylaughs ik heb hem ook niet perse gevraagd hoor of hij vreemdging ofzo. Heb gevraagd wat de reden is dat hij zo raar doet en waarom hij mij steeds ontwijkt en niet echt meer in de ogen aankijkt. En eerst reageerde hij wel normaal en toen ineens werd hij boos en zei hij dat ik gek was omdat ik dat dacht. En laat mijn ouders eerst nog even genieten...mijn moeder heeft de laatste half jaar gerevalideert en gun haar dit zo.... Vind het ook echt een *** opmerking dat hij al zei dt hij me nu niet meer zo leuk vind. Dat weet je toch van te voren dat ik een buik krijg. en voor de rest ben ik helemaal niet zoveel aangekomen nog. Ben al eens zwanger geweest dus snap niet dat hij dan nu zo n opmerking moet maken.
Ik zou me niet teveel aantrekken van de vreemgaan reacties, dat kun je pas zeker weten, als je het zeker weet. Kun je z'n moeder niet even bellen? Ik vind het zeer vaag dat iemand zomaar ineens cadeaus geeft, terwijl hij dat eerder nooit deed, dat is wel raar. Hou je taai, ik hoop echt voor je dat hij snel van zich laat horen. *knuff*.
@toerist18 Hij heeft geen contact meer met zijn ouders. Dus daar heb ik ook niet veel aan helaas. HIj heeft alleen zijn oma nog van de familie. Ik heb net even met hem gepraat en nu wil hij dat ik sorry zeg omdat ik twijfel aan zijn gedrag. Hij loopt gewoon weg en pakt al zijn spullen en nu zegt hij gewoon van als je sorry zegt kom ik weer thuis. Ben ik nou gek of is dat niet normaal. Ik ben toch niet degene die weg loopt en zulke rare dingen zegt en zich zo vaag gedraagt? Wat zeggen jullie....? Ik vind juist dat hij wel eens mag uitleggen wat nou de big deal was van die vraag en waarom hij zo vaag reageert en wegloopt
nou meid ik had echt mn excuses niet aangeboden is die van de pot gerukt!!! HIJ is fout niet jij .dus dan maar niet terug laat hem maar lekker in zn sop gaar koken..
jeetje meis dat is niet niks! zoals je zelf al zegt hij doet vreemd!! en dan zijn spullen pakken en weggaan? boos worden is vaak ook al een slecht teken en dat hij er niet over praat verder en jou zomaar achterlaat?! wat een vent zeg en dan die opmerking waarvan hij weet dat hij je kwetst kan ik gewoon niet begrijpen! hopelijk krijg jij gauw wat uitleg van hem want ik snap dat je nu ook maar in onzekerheid zit!
wees sterk want hij is de gene die vreemd en raar gedrag vertoont,, zeg dat maar tegen hem precies wat je hier zegt tegen hem zeggen dat HIJ maar zijn excuses aanbied en maar eerst een goed gesprek met jou mag houden en hopelijk uit deze rare situatie te komen en DAN mag hij paas weer thuis komen ,, laat hem maar even lekker in zijn eigen ellende sudderen laten na denken over zijn gedrag echt ik meen het jij hebt hier groot gelijk
Sjongejongejonge, daar krijg je toch spontaan een slappe piemel van? Wat een mafkees. Hij kwam er bij mij niet eerder in voordat hij tot in detail had uitgelegd waarom hij zich zo achterlijk gedraagt, duizend keer zijn oprechte excuses aanbiedt en belooft weer normaal te doen. Ik ben alleen bang dat dat hem in zijn geval niet gaat worden omdat hij zich toch blijft verdedigen en jou de schuld geeft. De aanval is de beste verdediging toch? Kom voor jezelf op hoor meid. Wees maar flink pissig, laat niet over je heen lopen.
Bizar dat hij excuses wil, ik zou zeggen als hij een goede verklaring voor zijn gedrag heeft dat hij excuses kan krijgen, maar dan moet ie wel met een heel goed verhaal komen. Ik vraag me ook af of hij misschien diep in de schulden zou kunnen zitten? Dat hij vanalles koopt zonder dat jij er wat van weet enzo, vind dat ook erg vreemd.
laat je niet gebruiken meid, ik zou echt mijn excuses NIET aanbieden, hij doet wel erg zijn best om jou als "bliksemafleider" te gebruiken zodat zijn stiekeme gedrag niet uitgelegd hoeft te worden.
jij moet geen sorry gaat zeggen hoor.. bel hem maar fijn op en zeg hem dat hij thuis mag komen WANNEER hij eens precies uitlegt wat er aan de hand is, en waarom hij zomaar zijn spullen pakt en weggaat, terwijl jij alleen wilt weten wat er met hem aan de hand is.. en dat hij sorry moet zeggen omdat hij jou zo in de stress heeft laten zitten !!
Wat een vreemd topic om te lezen. Het begint met, oh hij gaat je ten huwelijk vragen en het eindigt met, wat een kl**tz*k... Allereerst, mijn vriend heeft ook eerlijk gezegd dat hij mij zwanger niet mooi vind..sterker nog, hij zei, je bent wel erg dik zo. Moet je daar je man/vriend voor verlaten? Wat een bullshit! In mijn ogen had hij groot gelijk, wel hard om te zeggen, maar als meisje van 1.60 en dan 83 kilo wegen....kan niet bloedmooi zijn!! Verder denk ik dat hij het gewoon even niet meer trekt en zijn verrassingen puur uit liefde bedoeld waren. Misschien voelt hij zich wel schuldig dat hij even geen aantrekkingskracht voelt en wil hij het zo oplossen. Is daar iets negatiefs van te zeggen? Ik vind van niet. Dat hij zijn spullen pakt is misschien omdat hij even in de rats zit. Het allemaal even niet meer trekt en je niet de volle lading wil geven. Misschien is het voor jullie allebei goed om wel sorry te zeggen, zodat hij thuis komt en jullie er over kunnen praten? Vreemd gaan hoeft hier echt niet aan de hand te zijn. Het kan ook simpelweg om werkstress, bevallingsstress of gemis van zijn vriendin voor de zwangerschap. Kortom, laat je niet van de wijs brengen door wat er allemaal in je topic wordt geroepen. Jij kent hem 8 jaar en kunt het beste in zijn gedachten kruipen. Geef hem niet meteen op. Waarschijnlijk is hij nog steeds die leuke knul waar je voor gevallen bent. Sterkte!
Nou... een aanzoek zal het in elk geval niet meer worden. Sorry hoor, meer heb ik er even niet op te zeggen.