Partner doet vreemd!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door renatew, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Je kan wel sorry zeggen omdat je achterdochtig bent MAAR ook ineens uitleggen waarom je zo achterdochtig bent en duidelijk maken dat je graag zou willen weten waarom hij zo doet. Elkaar een beetje tegemoetkomen om zo tot een oplossing te komen.

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Offtopic: over bullshit gesproken.

Het kan je stijl niet zijn, maar heb in elk geval het fatsoen om voor 9 maanden (wat zeg ik, het zullen er nog minder zijn ook!) je mond te houden over het wel of niet aantrekkelijk vinden van je partner.
    Maar goed, je hoeft je partner er niet voor te verlaten nee.

3. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    @laDi ik doe zijn boekhouding voor zijn bedrijf en weet dus precies wat er in en uitgaat. Dus dat is het niet. Ik kom er dan dus ook vaak achter dat dingen een stuk duurder waren dan hij zei. Ik kan alleen niet nagaan wat hij allemaal koopt omdat hij inkoopt voor klanten.

Word er gewoon gek van eerst dat vage gedrag steeds en weglopen en dan ook nog zeggen dat ik maar sorry moet zeggen. Zo'n reactie is toch niet normaal. En snap best dat hij wel een beetje boos zou worden omdat ik twijfel maar dit had ik helemaal niet verwacht. Vind het juist nu nog vreemder en twijfel nog meer dan vanmiddag. Wil alleen zo graag dat er niks bijzonders is. en dat we gewoon kunnen genieten van de kraamtijd enzo straks. maar twijfel erorm..

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wat krijgen we nou !! :$

Jeetje.. Dit had ik niet verwacht.. En al helemaal niet dat jij nu sorry moet zeggen..

Ik snap dat je je laatste weekjes anders had voor gesteld.. Hopelijk ziet hij in dat hij fout is en niet jij.

Een dikke knuffel voor jou meis !!

5. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Heb net het hele topic doorgelezen en weet niet zo goed wat te zeggen. Wil je alleen heel veel sterkte toewensen. Dit soort dingen kun je er echt niet bij gebruiken als je al zolang zwanger bent.

6. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    O, arme jij. Dit alles ook nog terwijl je zwanger bent.
    Dikke knuf meid en sucses. Hoop dat het met een sisser afloopt.

Janna

7. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Sluit me hier bij aan, weet namelijk ook niet zo goed wat ik er op moet zeggen! Maar wil je wel even een dikke digi knuff geven!! :)

8. Brace

Brace Lid

13 jan 2011
    42
    2
    0
    NULL
    NULL
    Net het hele topic doorgelezen.

Zwaar klote de hele situatie anders kan ik het niet verwoorden.

Meid, gaat op je gevoel af. Bied niet je excuses aan alleen maar zodat hij thuiskomt, door dat van je te verlangen zet hij zichzelf in een slachtoffer rol terwijl juist jij nu degene bent die zich zorgen maakt. Jij hebt het fatsoen gehad je gevoelens en twijfels kenbaar te maken en hij kiest ervoor daarop te reageren op een manier waarmee hij juist die situatie voor jou verergerd.

Ik zeg ook, laat hem maar pas thuiskomen wanneer hij bereid is alles op tafel te leggen en als een volwassene met je te praten.

En, mocht hij dat inderdaad doen, dan is relatie therapie een absolute must. Ik heb mijn moeder aan dit soort praktijken onderdoor zien gaan, laat jou dat niet gebeuren. Een relatie moet gefundeerd zijn op eerlijkheid en wederzijds vertrouwen. Dat heb je nu niet.

Sterkte,
    Brace.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Nee maar je poot stijf houden zonder dat je zeker weet dat er iets aan de hand is, is misschien ook niet ideaal. Dadelijk is er niets aan de hand en is vriendlief gewoon in een boze bui vertrokken omdat hij het achterdochtige gedrag beu is. Dan is het toch beter om je te excuseren voor het achterdochtig zijn en dan uit te spreken wat er dan wel aan de hand is dat hij zo doet?

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ja zeg, wat is dat voor achterlijk gedoe!! :$

Boos of niet, je loopt toch niet als een klein kind weg bij je hoogzwangere vrouw? Ongeacht wat voor reden dan ook. Hij kan ook gewoon met z'n billen bloot i.p.v. continu stom grijnzen en zeggen dat hij verrassingen heeft. Als hij merkt dat het z'n vrouw stress bezorgd, dan doe je dat gewoon niet. En zeggen dat ze lelijk is al helemaal niet!! :x Mijn vriend vond me zwanger echt prachtig!

Ik bood echt NIET mijn excuses aan. Ja als hij eerst de boel op tafel gooit en eerlijk is. Sterker nog, zou waarschijnlijk de deur nog op slot gooien ook.

En al zou hij erdoorheen zitten, dan nog laat je niet je vrouw EN kind in de steek! Dan praat je dat samen uit, dat zou je toch wel verwachten na 8 jaar samen zijn.

Meid, ik hoop dat jullie een oplossing vinden, maar ik zou ook geen excuses aanbieden op zijn voorwaarden. Dan bleef hij nog maar lekker een weekje weg.. Ik hoop wel dat hij zich realiseerd dat hij niet alleen jou hiermee kwetst, maar ook jullie zoontje :( Sterkte!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Weet niet hoor

Misschien draaft de zwangere vrouw ook wel een beetje door.

12. natjes

natjes Niet meer actief

Hmpf, kom terug van mijn eerste reactie... Wat een vreemd verhaal zo zeg! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meid!

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien wel, maar dat vind ik nog steeds geen reden om dan maar je spullen te pakken en je vrouw en kind in de steek te laten. Beetje onvolwassen reactie van hem.. dan praat je het toch uit?

Trouwens, leuk om eens een gezicht bij jouw naam te zien ;) Zag net je verwijzing naar je twitter account :)

14. Brace

Brace Lid

13 jan 2011
    42
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mjah.. overdreven reageren in die laatste weken doen we geloof ik allemaal wel. Deze vent heeft echter eerder een zwangerschap van haar meegemaakt en zou daar op zijn minst toch rekening mee kunnen houden.

Hij had ook gewoon kunnen uitvallen en vertellen wat ie allemaal van plan was dan. In plaats daarvan heeft hij ervoor gekozen om de situatie voor haar te verergeren en haar nog haar excuses voor haar gedrag aan te laten bieden ook. En juist daar zit hij nu fout.

En voor mij persoonlijk, ik heb mijn vader dit heel vaak bij mijn moeder zien doen, en geloof me, dat gaat niemand in de kouwe kleren zitten.

Ik zeg, geen excuses aanbieden, hem alle kaarten op tafel laten leggen en mocht het nog waard zijn dan samen in relatie therapie.

Groetjes
    Brace.

15. bereke

bereke Niet meer actief

Nee hij zit zeer zeker fout. Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat TS dit zo vlug mogelijk wil oplossen en zo rustig mogelijk naar haar bevalling wil toeleven. En misschien is een kleine toegeving doen in dit geval dan niet slecht. Maar natuurlijk moet hij haar ook tegemoetkomen en mag zoiets geen gewoonte worden! En moet het duidelijk worden waarom hij zo raar doet.

16. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

aan de ene kant is het een klootzak aande andere kant zal dit vast niet van één week zijn en als je als man je probeert te bewijzen/ een verrassing probeert te regelen en je vrouw blijft achterdochtig word je als man ook wel gek... ik denk dat beide hier fout zijn.. hopelijk word het gewoon uit gepraat en berust het allemaal op een misverstand

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Natuurlijk zijn er twee "schuldig" aan

Ik vind het raar dat je na 8 jaar blijkbaar nog steeds niet met elkaar kunt communiceren.

Hij blijft vaag doen...

Ik weet het niet hoor.

18. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    hmz.....mijn gevoel zegt ook vreemdgaan,met al die verassingen enzo...
    ik hoop het niet meis.
    probeer wat te slapen....en niet te veel stressen voor die kleine( en jezelf)

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik zou hier ook een verklaring voor willen.... laat niet met je sollen!

20. tulip

tulip Niet meer actief

ben benieuwd of je nog iets hoort.

Deel Deze Pagina