Hallo, Ik wil even mijn hart luchten. Het is waarschijnlijk niet zo heel erg,maar wil het toch even kwijt. Na al ruim een jaar aan het proberen om zwanger te worden en een steeds langere cyclus,heb ik Clomid gekregen. Vorige week eindelijk weer aan het menstrueren en op dag 3 begonnen met Clomid en bloed gaan prikken. Vanochtend moest ik voor een echo en de bloeduitslagen. Op de echo bekeken ze of het follikel al gegroeid was (hoop dat ik het goed zeg zo). Nu was er iets vreemds bij mijn bloeduitslag. Een of andere waarde was te hoog dus moet ik opnieuw prikken,maar dat kan pas in mijn volgende cyclus. Het kon betekenen dat er iets mis was met mijn hormonen waardoor ik moeilijk te behandelen zou zijn. Maar het kon ook een fout van het lab zijn... Heeft iemand dit ook al eens gehad? het follikel was wel gegroeid,maar dat kon ook door de Clomid komen. Nu moet ik maandag terug om het een en ander met de arts te bespreken en weer een echo te maken. Ik maak me toch een beetje zorgen,had gehoop dat het met Clomid wel op te lossen was.
Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt.
Hier ook geen ervaring mee.. Ik zou me ook echt zorgen maken, zeg! Ik ga voor jullie duimen dat het lab een fout gemaakt heeft!!!
Dank jullie wel voor de reacties en jullie ook veel succes. @dphoek,jij bent ook al lang bezig zie ik... Succes,ik duim voor je
Ne hier ook geen ervaring. Maar begrijp heel goed dat je je zorgen maakt. Hoop dat het een fout van het lab was. Sterkte.
Het is me vandaag iets meer duidelijk geworden. Die hoge waarde kon ook eenmalig zijn,dus even afwachten op dag 3 van de volgende cyclus zodat ik weer bloed kan gaan prikken. Er was wel iets gegroeid,maar eisprong duurt nog even,dit heeft met mijn langere cyclus te maken. Vrijdag weer echo. Die hoge waarde kan te maken met vroegtijdige overgang en dan gaat het allemaal moeilijk worden,maar het hoeft niet. Dus het is afwachten. Ben benieuwd... Jullie ook succes