Dit weekend besloten dat we voor een derde kindje gaan en het liefst wil ik het van de daken schreeuwen!! Zoveel zin en spannend weer, kan niet wachten om zwanger te worden! Hopelijk duurt het niet te lang! Dat wou ik even melden!
Leuk zeg!! Ik ben enorm aan het twijfelen. Het is mijn grootste wens, maar het is ook wel behoorlijk druk met de twee jongens. Hoe oud zijn jullie kids? Veel succes!!!
Wat leuk, zoveel andere die er ook voor gaan! Mijn meisjes zijn ruim 2,5 jaar en over een paar daagjes 1 jaar. Hoop eigenlijk op bijna hetzelfde leeftijdsverschil (20 maanden), of in ieder geval niet heel veel meer, want als het dat scheelt zou het nu al gelukt moeten zijn haha. Het is wel druk soms, soms minder leuk, maar als je ze dan kusjes aan elkaar ziet geven en samen ziet spelen, heerlijk! Vind het leuk zo weinig leeftijdsverschil en denk dat ze veel aan elkaar hebben straks. Het eerste jaar is het zwaarst denk ik, daarna wordt het wel beter!
Wat leuk joh, hier wachten we nog even voor een derde, maar voel het wel precies zoals jij!Veel succes!!
Ik vind het ook weer net zo spannend als de vorige keren. Hebben jullie dat ook? Hopelijk is het snel raak . Maandag is mijn nod (28 dagen). En die wacht ik af voordat ik ga testen. De vorige ronde was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was. Dit bleek niet zo te zijn en daardoor ben ik nu wel weer met beide benen op de grond gezet. Ik analyseer niet meer elk krampje of steekje..haha.. Loslaten en dan hoop ik nu of één van de komende maanden zwanger wordt.
Ja het is we spannend als ik eenmaal zwanger ben denk ik....maar het zwanger worden gaat eennstuk relaxer dan de keren hiervoor....een soort vannrust dat het wel gaat lukken ofzo...
Nog een vraagje: In welke ronde waren jullie de vorige keren zwanger? Hier van de oudste in de 4e ronde en van de jongste in de 3e ronde.
@Lov23 Ik heb ook meer rust en vertrouwen in het zwanger worden. En is het niet nu dan over een paar maanden en dat mag. Alleen vind ik de laatste dagen tot aan mijn nod wel spannend. De hele cyclus kan ik het loslaten en nu vind ik dat moeilijk.