Gelukkig dat je in ieder geval iets van hem gehoord hebt. Ik vind het wel knap dat hyij het uiteindelijk toegeeft hoe het zit. Maar dit kan inderdaad niet zo, jij hebt ook gevoel en daar moet ie ook aan denken dus hij zal maar moeten leren meer te praten over zijn gevoelens. Is ook goed voor de kindjes Ik hoop dat jullie tot een goede oplossing komen en ik wens je heel veel succes! Je bent een sterke vrouw, dat zie ik al wel
Leentje, ge zijt ni alleen meiske! Ik heb een zoon van 6 en een zoon van 4 en ben een relatie begonnen met een man zo'n 2 jaar geleden. Ik vertelde hem pas de avond voor ik de eerste keer naar de gynae ging wat er aan de hand was (ik mocht al met 5w3d gaan) en hij sprak niet meer tegen mij. Hij ging uit om iets te gaan drinken met vrienden, en heb hem niet meer terug gezien. Toen ik de volgende dag van de gynae thuis kwam, lag er een briefje op tafel met de boodschap "heb al mijn gerief mee, sleutel hangt aan de haak naast de deur. Geef die 2 jongeren van u ne pol en laat mij voor de rest gerust. Ben al om een nieuw nummer gegaan en mijn familie mag geen contact meer hebben met u. Heb ze gezegd dat het mijn kind ni is. Ik wil nog geen kinderen, ben pas 34 jaar, nog te jong." En dat terwijl hij mij gevraagd had om te stoppen met de pil! Maar bon, Zodra de kleine geboren is, verhuis ik en mijn nummer is nu al veranderd, hij zal mij nimeer vinden. T leven gaat verder meiske, en ge gaat da heel goed kunnen! Er zijn moeders die er alleen voor staan met meer dan 5 kinderen en die kunnen da ook, dus waarom wij ni?
Goh Goddess, en je bent pas 17. Zal ook niet makkelijk voor je zijn. Jij ook veel sterkte meid! Leen; laat u begot niet doen zenne! Women rule, nah.