hallo mensen, Dit is mijn eerste berichtje.. ben ook pas net aangemeld. en kom gelijk maar met de deur binnen vallen. 14 februarie was de laatste dag van mijn menstruatie en heb nu ongi krampen maar er komt geen ongesteldheid op gang wel veel witverlies en slijmerige doorzichtige klontjes.. ik ben ontzettend moe kan de hele dag wel slapen maar dat zou ook kunnen komen omdat ik een vermoeidheidsyndroom heb. verder ben ik erg ligt in mijn hoofd en af en toe een btje misselijk. ook heb ik last van opstipatie.. zou t kunnen of moet ik nog wat langer wachten om een test te doen? *wil morgen een test halen..* ik hoop spoedig op een reactie, alvast bedankt!
Welkom Lela, Ik had ook heel veel last van witterige klontjes en heel veel slijm. Ook ik dacht dat t dit keer niet raak zal zijn....dus wel,ik heb 3 dagen nadat ik ongesteld moest worden getest en die was positief. Ook was ik al snel moe en kon ook wel heel de dag slapen. Ik hoop t voor je,en dat je snel positief test. Sucses.!
dankje voor het welkom en het antwoord. ook heb ik erg last van 'nattigheid' af en toe zomaar ineens wat flinke druppels.. dan d8 ik ik zal nu wel echt ongesteld zijn maar het is gewoon doorzichtige vloeistof. en nog een domme vraag als 14feb mijn laatste dag van mijn menstruatie was... wanneer zou ik dan weer ognesteld moeten worden? reken je dat vanaf de eerste dag van je menstruatie of de laatste dag? ik was 9 feb. ongesteld
Links op deze pagina zie je een calculator. Als je daar de eerste dag van je menstruatie en de duur van je cyclus invult, dan rekent hij alles voor je uit. Succes!
okeeej bedankt ik kan dus al testen... hmm als ik zwanger zou zijn ben ik uitgerekend op mijn vader zijn verjaardag
Ik ben net weer naar de wc geweest.. de hoeveelheid slijm dat meekomt daar sta ik wel een beetje van te kijken.. das echt veel. zijn er meer mensen die dit hebben(gehad?)? ik zat ook even naar die testen te kijken die deze website aanbied.. iemand ervaring met die testen? en welke kan ik dan het beste nemen? ik zelf neig naar de laatste omdat ze zulke testen ook in het ziekenhuis gebruiken volgens mij. en hoelang duurd het vordat je ze in huis hebt? ik hoor het nog wel!
mja... omdat het eigenlijk niet de bedoeling is dat ik zwanger ben/zou worden ..(nog niet eens zeker dat het zo is natuurlijk) ik heb nu wel een beetje gemengde gevoelens... ik zou het heel gaaf vinden.. als het zo is.. maar het is aan de andere kant mijn tijd nog niet.. beetje dubbel... als het wel zo is.. is het welkom hoor dat wel..
Hoi! Spannende tijd voor jou aan gebroken dan! Ik had ook veel slijmverlies in begin en was al een paar dagen overtijd en toen verloor ik ook nog een heel klein beetje bloed. Toen geloofde ik niet meer dat ik zwanger zou zijn, want ik had die dag ervoor nog getest met een lichte positieve test. Maar was gewoon zwanger, want het was maar een klein beetje bloed en is daarna ook gestopt. Dus dat slijm kan inderdaad lijken op een zwangerschap, maar een testje geeft je meer zekerheid! Inprincipe zijn vele testen wel goed, ik heb twee testjes gedaan van Clearblue en van de Aptotheek huismerk en is wel het beste om pas na een paar dagen overtijd te testen. Naja snap je dubbel gevoel ook wel. Groetjes Anna
ik ben benieuwd.. ga morgen maar gewoon even testen... ik kon volgens de calculater vanaf 9 maart testen... waarom me titel drama is heb ik hierboven enigzins uitgelegd..
En? Sorry, ben een beetje nieuwsgierig... Ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk wat afscheiding had in het begin. Niet dat ik je bang wil maken hoor. Je symptomen klinken wel als zwanger, maar goed, je weet het uiteindelijk alleen door te testen. Succes meid!
Ik had die symptomen weer helemaal niet, dus echt bij iedereen verschillend hoor. Ik ben ook wel benieuwd wat er op je test verschijnt....
ik weet het nog niet.. ga zo naar de kruidvat om een test te halen.. t rommeld wel in mijn buik alsof ik toch ongesteld word.. maar nog steeds geen spoortje te zien dus.. en bennu wel 4 dagen overtijd..
Inderdaad de symptomen zijn bij iedereen anders, de een is kotsmisselijk en de ander heeft gewoon helemaal nergens last van. Dus ja daarom zeg ik: alleen een test kan het uiteindelijk vertellen