Partner in contact geweest

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door mxm, 21 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik kan niet goed het antwoord op mijn vraag vinden. Mijn partner heeft woensdag met een naaste collega gewerkt, en werd gister door zijn werk gebeld dat die collega een mega positieve thuis test had. Dus waarschijnlijk Corona. Mijn man is niet gevaccineerd, heeft geen Corona gehad. Is het nu dan zo dat hij 10 dagen in quarantaine moet? En ook een test moet doen, en op dag 5 weer een test moet doen?

Dan over mij. Wij zijn afgelopen zondag bij schoonouders geweest. Ik kreeg gister wat klachten. Hoofdpijn, misselijk, keelpijn, hoesten. Dat zet zich vandaag nog meer door. Ik heb gister een zelf test gedaan en een GGD test. De zelf test was positief en de GGD test negatief. Maar ik vertrouw het nog niet. Ik weet niet waarom.. dus morgen ga ik weer een GGD test doen. Maar zijn er nog “regels” voor mij mbt de situatie van mijn man? Moet ik mee in quarantaine?

Ik hoor het graag!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja man moet zich idd laten testen en over 5 dagen weer.
    Zin beide negatief, dan mag hij weer uit quarantaine.

Vwb jij zelf.
    Hebben/hadden je schoonouders corona toen/nadat jij er was zondag?
    En hoe positief was je zelftest?
    Gingen ze diep met het testen bij de ggd of was het oppervlakkig?

Vriendin van nij had hetzelfde 2x positieve thuistest, ggd test negatief, maar ze waren niet diep gegaan.
    Dag vd nega uitslag weer thuistest positief, dus weer naar de ggd. Nu wel diep getest en idd toch positief.

Ik zou eerst zelf even duidelijkheid willen omtrent jezelf voordat je gaat kijken naar jouw quarantaine regels vwb je man.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.316
    10.282
    113
    Je hebt klachten dus dan zou ik in quarantaine gaan. Over een paar dagen nog een keer testen en anders wachten tot de klachten weg zijn.

Man in quarantaine en over 5 dagen testen.

Deel Deze Pagina