maak mezelf wat wijs ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dafne, 25 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik mezelf weer wat wijsmaak...

Ik heb tot vandaag het gevoel gehad van " niet zwanger" te zijn.
    Toch zit mijn man heel de tijd te zeggen " jij bent zwanger"

daarstraks wilde ik opstaan uit mijn stoel en kreeg ik precies een messteek ter hoogte van mijn navel.
    Mijn man zegt direct van dat is innestelingspijn.

bij mijn eerste zwangerschap heb ik de innesteling duidelijk gevoeld, zo´n 6 dagen voor mijn NOD en nu zit ik 5 dagen voor de NOD. (dag 22 van 26) Lijkt me vrij laat he, voor innesteling. en bij de eerste was het iets lager in mijn buik.
    En op de dag van mijn eisprong hebben we niet kunnen vrijen omdat mijn man weg moest voor zijn werk, enkel de dag ervoor en de dag daar voor. dus de kans op bevruchting is dan ook vrij klein, denk ik.

ik zie natuurlijk ook weer vanalles dat net zo goed PMS kan zijn: meer slijmverlies, echt draderig, zoals in de vruchtbare dagen en mijn buik is wat opgezet ( tja, heb ook goed gegeten vandaag) en kan moeilijk naar grote wc gaan.
    hopelijk heb ik snel een + test maar ik vrees er voor, bij mijn eerste hebben we 7 maanden moeten proberen. Iedere keer maand na maand vanalles voelen en denken te voelen en dan steeds die teleurstelling. het werd echt en lijdensweg. Iedereen rondom ons werd zwanger van de eerste poging en ons lukte het maar niet...en feitelijk kijk ik er nu weer tegenop om iedere maand die teleurstelling te moeten meemaken.

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat je snel een posi test in handen mag hebben..
    Ik heb nu al 16 maanden deze klachten iedere maand weer en ben nog nooit zwanger geweest jammer genoeg.

Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor een 2e wondertje voor jullie :)

3. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je voor je bericht

hopelijk komt jouw wens ook snel uit

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hopen kan je altijd, je weet alleen wanneer die wens uit zal komen en of hij uberhaupt wel uit zal komen...
    Alles wat we kunnen doen is proberen te genieten van alle andere mooie dingen in het leven en proberen niet alles te laten draaien om het zwanger worden...
    Althans dat probeer ik, anders was ik na die 1,5 jaar wel gek geworden...

5. sassefras26

sassefras26 Actief lid

12 nov 2010
    150
    1
    0
    Ik heb een cyclus van 32 dagen en mij nod is 30 december.
    Nu heb ik sinds gister vreselijke last van krampen in me buik, puistjes heel erg pijn in me rug, en sinds vandaag ook nog vreselijke steek in rechter lies, bij opstaan en kan daardoor nauwelijks lopen. ook heb ik erg gevoelige borsten. wie herkend dit nog meer?

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ben bang dat het gewoon afwachten word dames!! En misschien (ben er zeker geen voorstander van) iets eerder dan nod testen?

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat heb je dat mooi gezegd.. Het is ontzettend moeilijk, maar ik vind dat een mooie gedachte om aan vast te houden!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je man leeft in ieder geval wel echt mee;)

mijn man herkent trouwens ook bep. dingen als ik zwanger ben, soms weet hij het eerder dan ik door mijn reacties en kwaaltjes;)
    Dus het kan...

Maar ook bij de man kan het de hoop zijn.. dus je zult even moeten wachten..

Ik herken wel wat je zegt.. al dat hopen en wachten.. blegh

9. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja, we zullen afwachten he... nog 4 dagen.
    ik denk eerlijk gezegd dat het niet kan.
    het zou dan wel een echt wonder zijn...

10. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0

Ik heb precies hetzelfde sassefras! Alleen heb ik de puistjes al een tijdje op mijn rug, ook al een tijdje gevoelige borsten, ene keer wel andere keer niet.
    En sinds gister opeens steken in mijn linker en rechter lies. Wel iets minder als dat jij beschrijft..

Ik heb geen idee wat dit betekend, misschien zwanger? Of iets anders..??

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey dafne,

allereerst wil ik je zeggen dat ik voor je hoop dat je zwanger bent!! hoe lang ben je bezig nu??? en hoe oud is jou eerste kindje?? mijn eerste kindje wordt bijna 2 en ik ben in juni gestopt met de nuva ring, maar ik word helemaal niet ongesteld... ben van de week naar de huisarts geweest en ik heb bloed laten prikken voor mijn schildklier, als hier niets mee aan de hand is word ik doorverwezen naar de gyn. ik wens jou heel veel succes met het wachten!

liefs riniti

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    een innestelingssteek ter hoogte van je navel?? je baarmoeder zit momenteel nog achter je schaambot dus dat klopt niet helemaal....

het zaad kan wel 5 dagen overleven en wachten op het eitje dus dat je op de dag van eisprong niet geklust hebt maakt niet zo heel veel uit. het sterkste zaad zal overwinnen ;)

dus afwachten nog even
    in ieder geval wel leuk dat je man er ook zo mee bezig is.....

13. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Riniti,

ons zoontje is nu 14 maanden, we willen graag een tweede spruitje rond de tijd dat hij 2 j of 2,5j is.
    Voor onze zoon hebben we 7 maanden moeten zwoegen.
    Nu zitten we in ronde 2. Ronde 1 is feitelijk een misser van formaat. Ik had na 10 dagen al bloedverlies... bleek dat ik een cyste had op mijn eierstok van 2 cm dik. Eitje was wel aangemaakt, maar niet gerijpt en gesprongen en dus mooi blijven zitten.
    Ondertussen zijn we er wel zeker van dat de cyste weg is, ook al een hele geruststelling.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Die steken heb ik wel vaker in m'n liezen;). Helaas zijn veel zwangerschapssymptomen hetzelfde als wanneer je ongi wordt. En 2 dagen voor je ei klussen is niet weinig hoor, zou makkelijk genoeg kunnen zijn;). Een innestelling is meestal tussen de 4 en 9 dagen na je eisprong.

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    @dafne, pfff jeetje da's ook wat, gelukkig maar dat de cyste weg is dan!!! hopelijk nu weer lekker zwanger dan meid, heel veel succes, ik ga proberen je in de gaten te houden op het forum, ben benieuwd!!

groetjes

16. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, ik heb mezelf weer wat wijsgemaakt...

ik heb terug mijn menstruatie.:x
    Mijn cyclus was deze maand maar 24 ipv 26 dagen... begrijpe wie kan :(
    Maar toch ben ik er zeker van dat ik op de 16de een eisprong heb gevoeld. dan heb ik een zogenaamde " luteale fase" van 12 of 13 dagen.
    Maakt dat zo veel uit om zwanger te worden?
    En ben natuurlijk ook weer heel in de war ivm mijn cyclus nu...

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jammer! Nee hoor, 12,13 dagen is heel normaal!!!

18. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondertussen heb ik ook eens laten pendelen:

Gimena zegt: mei/juni - meisje
    Pink 38 zegt: mei - jongen

ben heel benieuwd, aangezien ze allebei mei uitkomen.

19. Jasey81

Jasey81 Actief lid

13 okt 2010
    104
    0
    0
    Zuid Holland
    Dikke knuffie meis

Deel Deze Pagina