boos op de ov K.. piep pas

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hoe durfen ze

ik heb een anonieme pas voor de metro hier in rotterdam, als of het al niet duur genoeg is was opeens mijn pas geblokkeerd ??? wat de pieppp .

een anonieme pas is geldig voor 5 jaar en heb hem nog geen 3 jaar. ja sorry mevrouw daar kunnen we niets aan doen dit komt door de nieuwe invoering op 13 of 10 febr ,, ik heb betaald voor een 5 jaar geldende pas geen 3.. potverdorrie hoe verdien je geld,, moest weer een nieuwe pas van 7,00 euro kopen.. ik krijg toch echt de neiging om zwart te gaan rijden.. doe je netjes is het nog niet goed geef mij maar weer de strippen kaart terug, vind je het gek dat ik zoveel loop kost je een gods vermogen per maand.

sorry dat ik zo boos wordt maar vind dit uit buiting van de burger, zogenaamd makkelijk en goedkoop,,dikke pik echt niet plus ze zijn duurder geworden.:x:x:x:x

eeeeeeee zo dat moest eruit, ik ga zo met de fiets dus op pad.

xx

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh breek me de bek niet open!
    Wij zitten elke maand te kloten om die pokke pas op te laden voor mn oudste. Ze hebben hier nml NOG STEEDS geen oplaad punt voor abbonementen! Maar mn zoon is 12 en als je er gewoon geld op zet dan betaal je de gewone prijs ipv de reductie voor 12 tot 16 jarige met die rotdinger! Daar kwam ik dus in December achter nadat ik uitgerekent had dat ik met gewoon geld erop beter uit zou zijn als 2x een week abbonement (normaal heeft hij een maand abbonement) Nou mooi niet dus! En die pas is nog een persoonlijke ook dus ze weten hoe oud t joch is!! :x

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik word ook knetter!gek van die pieppppp pas. Geef mij maar gewoon de oude strippenkaarten en abonnementen terug. vanaf 11feb zijn de strippenkaarten ook niet meer geldig. Wat ik ook zo stom vind is dat al het uitchecken niet lukt er 4 euro wordt afgeschreven, zo ''zielig'' voor de wat oudere mensen heb het zovaak gezien dat het mis gaat :(

Deel Deze Pagina