Ik heb zelf ook veel WoW gespeeld. Mijn vriend is er toen ook aan begonnen (door mij dus). Tot aan de laatste uitbreiding speelde ik echt veel. Zeker 2 avonden per week ging ik met een groep spelers 'raiden' zoals dat heet. Toen kreeg ik ook veel klachten dat ik verslaafd zou zijn. Als iemand dan het spel gewoon gedelete zou hebben, dan zou ik echt pissed zijn geworden! Dat helpt niet, het werkt alleen averechts. Toen ik zwanger werd, werd mijn interesse in WoW stukken minder, en de uitbreiding vond ik ook niet leuk. En nu speel ik het eigenlijk helemaal niet meer. Ik heb nog wel mijn account want ik vind het zonde dat mijn poppetjes verloren gaan Af en toe speelt mijn vriend veel en soms periodes bijna niet. Eerst ook, toen wilde ik gaan eten, werd hij kwaad omdat hij in-game had afgesproken. Toen had ik ook zoiets van: jammer dan!! (Voor hem dan he? ) Maar ik denk dat het allerbelangrijkste is dat jullie afspreken welke tijd 'game' tijd is en dat real life altijd voor gaat! Bijzonder kinderachtig van hem dat hij uit protest maar wiet gaat halen. Alsof hij 'straf' heeft en hij je zo terugpakt. Doen kleine kinderen ook, als ze iets niet mogen gaan ze maar uit protest iets slopen of lopen irriteren.
zoo herkenbaar topic.. ! mijn vriend doet elke minuut dat hij kan wow spelen ,. nou vind tik het even niet zo erg.. maar niet heel de dag .. en als ik dan tegen je aan sta te praten dat je dan nog tegen me zegt wat zei je schat .. !! LAAT MAAR DAN ZUCHT
Hier ook een hubbie die erg enthousiast COD4 speelt... en 19 per dag is helaas ook wel eens voorgekomen. Ik begrijp je standpunten en ik begrijp die van hem denk ik ook, zelfs het wiet halen (want dat gebeurt hier ook). Gamen is voor mijn man een vorm van zich belangrijk voelen, van anderen horen dat hij goed is... en zeker als het irl ff niet zo lekker gaat (baan verloren) is dat een soort vervanging van. Ik heb besloten hem voorlopig ff zijn gang te laten gaan, maar stel wel bepaalde grenzen. We eten samen en hij doet voldoende met de kleine... anders trek ik het niet. Zijn er met jouw ventje niet zulke afspraken te maken? En, zoals al eerder gezegd, kwaad worden is heel begrijpelijk, maar ik denk dat je het probleem pas kan aanpakken als je erachter komt waarom hij het doet. Want echt... een spelletje is leuk, maar als het zo veel wordt zit er denk ik iets anders achter...