Nou de mijne ging mee hoor, en dat was maar goed ook want ook hij kreeg vragen over zn gezondheid en moest bloed geven en kreeg een afspraak om zn zwemmers te laten testen. Nu met de fm metingen gaat ie niet mee (vanochtend toevallig wel), omdat ie ook moet werken.
Hier wordt het erg op prijs gesteld als je de 1e keer met z'n 2-en komt. Hebben dat dan ook gedaan, ondanks dat we beiden wisten wat ons te wachten stond, daar het voor ons beiden niet de 1e keer was dat we bij een fertiliteitsarts kwamen (Beide ook met ex-en in mmm gezeten).
wij hadden net geluk dat we de afspraak in onze vakantie hadden!Hier op het werk weten ze wel wat er speelt,want het kan natuurlijk dat ik onder werktijd ff weg moet!wij zijn ook samen gegaan,en dat vond ik wel heel fijn!Met de meting van me eitjes(kijken of clomid aansloeg)ben ik alleen gegaan!mijn vriend werkt verder weg,dus als het even kan dan probeer ik de afspraak later op de dag te zetten!En als dat niet lukt,helaas.Hij heeft een reistijd van bijna anderhalf uur,dus dat is niet ff snel te doen! succes meis
Wij kregen de eerste afspraak via de post en daar stond duidelijk in dat we beide moesten komen.. De eerste afspraak heeft zeker 3 kwartier geduurd... Succes!
Mijn lief ging ook mee, ik vond dat prettig, hij stelde zelf ook nog een aantal vragen en het is ook prettig om op de terugweg nog even te kunnen napraten...althans dat vond ik wel. Succes in ieder geval!
Toen ik belde om een eerste afspraak te maken zei de secretaresse dat het niet perse nodig was dat mijn partner meekwam. (dit ivm zijn werk) Ze zei wel dat je veel info kreeg en dat het daarom prettig was als je met 2 personen kwam. In de folder die ik daarna thuisgestuurd kreeg, stond wel nadrukkelijk beschreven dat ze de voorkeur gaven aan de aanwezigheid van beiden partners. Wij hebben nu allebei vrijgenomen (krijgen geen vrij) voor deze eerste afspraak maar daarna moet ik alleen. Dit is niet uit desinteresse van mijn mannetje maar het komt door zijn werk. Ik vind het jammer maar weet dat dit zo is. Gelukkig heb ik hele lieve vriendinnen, zussen en moeder die al aageboden hebben om mee te gaan dus het komt goed. Bespreek het met je mannetje en bepaal waar jullie je prettig bij voelen. Ik zou zoveel mogelijk delen omdat het idd iets van jullie samen is maar dit betekend niet dat je daarom bij ieder zh-bezoek samen moet zijn. Gr prima
hoi, ik ben de eerste keer met mijn man gegaan en daarna met mijn moeder. mijn man moest toen werken. en soms ook alleen. ze hebben de man wel nodig omdat hij toen ook onderzoeken moest laten doen, daar kreeg hij toen ook info over. groetjes van sjaan