Gisteren zat ik volgens mn berekening en mn tempkaartje op 7 dagen na mn NOD. Ik heb vorige week zaterdag, maandag en woensdag negatief getest (Matcare) Vrijdagavond met tandenpoetsen merkte ik dat mn tandvlees minder zeer deed. Onder de douche met wassen had ik een klein beetje bruin bloed, en toen realiseerde ik me dat ik ook al een paar uur geen krampjes had gehad. En zaterdagmorgen was mn temp gekelderd naar 35,81. Heb maar niet de moeite genomen om te testen. Heb die dag een tampon gebruikt die redelijk vol zat met oud bloed en slijm (sorry voor de gore details). Gisteravond met douchen en inwendig wassen, zag ik wat oud bloed en sliertjes enzo, denk weefsel. Tot nu toe heb ik nog geen bloed of wat dan ook gezien en mn temp was vanmorgen weer wat hoger. Iemand die dit herkent of mss iets aan mn tempkaartje en syptomen kan zien? Ik weet echt niet meer wat ik hiervan denken moet. Was dit mn menstruatie, ben ik mss al 5 weken zwanger of heb ik net een innestelling gehad omdat mn ei 2 weken later was? Is het verstandig om er toch nog maar een testje tegenaan te gooien, ondanks dat ik me anders voel dan voor vrijdag, toen voelde ik me namelijk (nog) zwanger? Helppp.
Persoonlijk zou ik er nog een testje tegen aan gooien. En als die ook negatief is, misschien even contact opnemen met je huisarts. Lijkt mij niet echt op een menstruatie lijken namelijk. Liefs anne
Dank je Anne, Ben afgelopen vrijdag voor wat andere dingen bij de HA geweest en die wil niet eerder wat doen dan over 1 a 2 weken. Maar dat was wel voor die bloeding.... Mss dat t toch verstandig is morgen ff een testje te doen.
ik zou ook even een testje doen en als die negatief is toch nog een keer de ha bellen en uitleggen van de bloeding. Succes!
Yep, hier ook even navragen, maar zie dat dit pas je tweede ronde is na de vmk. Bij mij duurde het even voordat alles weer goed was. Dus dat kan het ook zijn. Mijn menstruatie begon altijd met oud bloed, ook dat kan het zijn. En deze ronde dat ik zwanger raakte heb ik zelfs oud bloed en rood bloed gehad maar ging heel raar en in momenten, en heel kort = innesteling. Dus tja je kan er niks zinnigs over zeggen, maar dat je temp is gekeldert duid op een naderende ongi.
Ik was even benieuwd hoe het nu met je is. Nog een testje gedaan?, huisarts nog gebeld. Groetjes anne
Aangezien je temp zo laag is denk ik niet dat je zwanger bent. Een ongi kan een keer raar zijn. Ik heb dat vorig jaar januari gehad... alleen maar een beetje bruin maar was echt niet zwanger. Volgens mijn huisarts kon dit wel eens voorkomen. Even nog een tip: Gebruik géén inwendige vaginale "douche" dit is slecht voor de zuurgraad én kan slecht zijn mocht je zwanger zijn. Anders test je voor de zekerheid nog eens? Dan weet je zekerder waar je aan toe bent.
Ik heb vanmorgen weer getest, was weer negatief, heb nu weer alleen wat bruin bloed. Dus geloof nu zelf ook wel dat t niets is.
Toch jammer, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Waarschijnlijk zal je ongi een dezer dagen wel gaan beginnen dan. Heel veel succes de komende ronde!