Ik heb op het internet gelezen dat pasgeboren babys het leuk vinden en goed kunnen slapen met zo een beertje met baarmoedergeluiden. Heeft er van jullie iemand er al ervaringen mee? Wil wel zo een ding aanschaffen als het werkt wat is niet echt goedkoop
Hmm.. ik heb er geen maar ik weet het niet. Ik zou eerst eens afwachten hoe je kindje is, misschien slaapt het ook wel perfect zonder.
als hij uit je buik is, issie in de echte wereld.. niet meer in je bm.. ik zou voor een ander alternatief kijken als blijkt dat het kindje slecht slaapt.
wij hebben er wel 1, voor ieder kleinkind kopen mijn ouders er 1. Ze was er wel lekker rustig mee toen ze in de couveuse lag...
ik had er 1 gekocht voor mijn zoontje, ook trouw tijdens de zwangerschap tegen de buik gehouden met alle liedjes. Maar na de geboorte vond hij er niks aan... Een miskoop voor mij, maar misschien vindt jou kleine het straks wel heel fijn!
Ons kindje slaapt gewoon het eerste jaar bij ons in de kamer en zo nodig tegen ons aan, dan hoort hij ook onze hartslag.
hoi hier en tikkende klok vind hij wel fijn en helemaal aan het begin een doekje dat ik onder mijn shirt had gehad de hele dag voor de geur
Hier was het een miskoop.... Had gedacht dat het wel fijn zou zijn, wat geluid/muziek om hem heen, omdat hij beneden altijd goed sliep als ik muziek op had staan. Maar nee dus, vanaf 8 weken is Ryan vanzelf steeds beter gaan slapen, zonder enig geluidje. Beertje zou ook automatisch weer aanspringen bij geluid van de baby, nou dan moest hij het toch op het krijsen zetten, en dat doet Ryan nooit, die moppert meestal alleen. En als ik dan zijn luier aan het verschonen was en het klepje van de billendoekjes dichtdeed, begon het beertje opeens wel geluid te maken...
ik heb er een en in begin bij de jongens aan het bedje gehangen met de hartslag. ik ga het wel verkopen, mocht iemand interesse hebben, doe leuk bod hihihi