voelt aan als ballon op knappen

Discussie in 'De bevalling' gestart door margot, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi dames,

Hier ongetwijfeld een vraag die al eerder is gesteld, maar die ik niet gelijk kon terugvinden.

Ik ben nu iets meer dan 39 wk. Nog geen echte tekenen van een naderende bevalling. Wel heb ik de afgelopen periode wel wat slijmachtige afscheiding verloren.
    In de nachten is mevr behoorlijk actief...Vannacht moest ik regelmatig naar de wc, terwijl er dan soms wel wat uitkwam en soms ook niet. Ik vind het ook lastig om te precies te weten of het nu uit mijn blaas komt of uit mijn ....
    Maar zodra ik weer ging liggen voelde mijn blaas/omgeving aan als een ballon op knappen. Is dit een teken?

Margot

2. drie

drie Lid

20 nov 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

ik herken dit duidelijk!
    Ook ik heb elke avond het gevoel dat mijn vliezen gaan breken (ballon op springen)... Bij mijn tweede zijn mijn vliezen 's avonds gebroken en ik voelde ook een knap (ontploffen van een ballon) en wist meteen dat het zover was... Mijn man geloofde me toen niet onmiddellijk, maar één keer aangekomen in de badkamer stroomde het vruchtwater de grond op:D;)
    Spannend e!!!
    Ik ben vandaag 40+2 weken dus hoop zo dat het spontaan begint 1 van de dagen... afwachten is de boodschap!

Toi toi e meid!

3. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Ook ik heb hier nu elke dag last van. Vooral in de avond is het heel erg. De hele avond door.
    Maar weet niet of dit nu een teken is. Zelf hoop ik van wel! Want ik heb heel erg last van BI.
    Helaas kunnen we niet meer doen dan afwachten, het komt wanneer het wil komen...;)

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik zit soms de ene nacht elk uur op het toilet, iedere keer moet ik dan ook wel een beetje plassen. maar voor mijn gevoel zit mijn blaas enorm vol dan! Ook zit je steeds te denken voel ik al wat..... of is dit het begin.

5. Que

Que Niet meer actief

Bij mij waren er geen voortekenen. Wel had ik de dag zelf het idee vandaag gaat het gebeuren. Had nergens last van maar had echt het idee.

Toen mij vliezen braken voelde ik duidelijk iets scheuren. En direct liep het vruchtwater er uit. 5 en half uur laten is de kleine man geboren. Vooraf geen weeen niets!!

6. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties. we wachten rustig af...
    net op controle geweest bij gynaecoloog en mag volgende week weer terug komen...

margot

Deel Deze Pagina