OPROEP fopspeen koord met kraaltjes

Discussie in 'De lounge' gestart door kreeftje1984, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Net op de radio, dat prenatal aan iedereen een oproep doet die een fopspeen koord met kraaltjes hebben gekocht, de reden is dat het koord snel breekt en de kraaltjes dan een gevaar zijn voor de baby :confused: :confused:

Denk ik zal toch even deze oproep plaatsen ;)

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    haha had ook al net een mailtje gehad daarover, jammer ze zijn best leuk, heb ooit een van de hema gehad is nooit stukgegaan, zal wel aan het gebruikte materiaal liggen.

3. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik heb er ook een met kraaltjes besteld bij koter kado en ook deze is nooit kapot gegaan! Zal inderdaad wel aan het materiaal liggen hoop ik

4. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
  5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere

ik heb er idd ook zo'n soortgelijke maar dan van de hema... bovenstaande is die ze bedoelen van de prenatal. dit fotootje komt uit een waarschuwingsmailtje

tekst uit het mailtje:

Van enkele exemplaren van verzorgingsartikelen die Prénatal op de markt brengt onder de artikelnaam Fopspeenkoordje (zie afbeelding) blijkt dat het koordje kapotgetrokken kan worden,waardoor de kralen vrij komen. Kinderen kunnen die gemakkelijk in de mond stoppen. Uit voorzorg adviseren wij klanten die bovengenoemd artikel bij ons hebben aangeschafd dit terug te brengen naar één van onze Prénatal winkels waar u uiteraard het aanschafbedrag krijgt terugbetaald. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.

6. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ik heb hem, morgen maar even terug brengen. Ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren....

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he wat goed, ik heb hem maar wist het nog niet.
    Zal hem zo snel mogelijk maar terug gaan brengen

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik kreeg idd net een mail dat dat koordje niet goed is. Wel heeel goed dat ze het zo duidelijk overal kenbaar maken. Je moet er ook niet aan denken dat je kindje zo'n kraal in zijn/haar mond krijgt en wil doorslikken met vreselijke afloop.

9. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Waar zo'n topic dan ook al niet goed voor is ;)

Je moet er idd niet aan denken dat je kind er gevaar mee op kan lopen door de kraaltjes in te slikken BRRR krijg het er al koud van als ik er aan denk :( :(

Deel Deze Pagina