Hallo ladies, Naarmate de tijd verstrijkt (inmiddels 10 mnd)met proberen zwanger te worden wordt mijn partner enthousiaster dan ik! Inmiddels probeer ik er niet te gefocust op zijn en niet na elke klus partij te denken of het nu misschien gelukt is. Nou had ik me voorgenomen op vakantie om er echt niet aan te denken. Dit ging goed totdat vriendlief na uitgebreid de hotelbedden te hebben gecontroleerd zelf erover begon. 'Zou de kleine nu op vakantie verwekt zijn??' Inmiddels komen er meer en meer kleine reacties vanuit zijn kant. Wel ontzettend lief! En erg blij dat hij er ook zo naar uit kijkt als ik. Alleen lukt dat 'laten gaan' dus niet op deze manier. Zijn er meer ladies die dit herkennen? Liefs
Toen we voor de eerste bezig waren was vriendlief meer afwachtend en van " het komt wel goed". Nu mijn mirena verwijderd is was hij degene die maar vond dat we wel vast voor een tweede konden gaan. Bij mij kriebelde het ook al een poos, maar hij was de persoon die de knoop doorhakte hier.
Mijn mannetje was ook steeds van het komt wel.. we zien wel.. En nu ik zwanger ben geweest kan hij niet w88 tot ik weer zwanger ben. Hij weet ineens precies wanneer mn nod is en wanneer ik het vruchtbaarst ben.. Heel apart
haha leuk dit zo te lezen! mijn man is er soms ook wat meer mee bezig dan mij.. ik had 5 sept mijn verwachte NOD hij zei de 4e kom laat ik een test kopen kan jij die morgen ochtend meteen doen helaas was het niet nodig de duivels zijn midden in de nacht gekomen :S op naar de volgende maand weer een nieuwe kans