partner ook gestopt met roken?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door -, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    De mijne is een schat! Toen we alleen al begonnen na te denken over kinderen en ik zei dat ik vast wilde stoppen, zodat ik dat niet tijdens de zwangerschap hoefde te doen, is hij meteen meegestopt. We zijn nu beide bijna een jaar rookvrij en hebben ook beide de behoefte helemaal niet meer.
    En nu ik zwanger ben is hij zelfs met alles solidair: geen filet americain, rosbief, biefstuk etc. meer. Hij vond het niet eerlijk om dat voor mijn neus op te peuzelen.

2. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    ben nog niet zwanger maar probeer wel te stoppen,
    mijn vriend heeft gelijk gezegd als je zwanger bent wordt er niet meer in huis gerookt (Dus hij ook niet) op het balkon mag je roken en verder niet .
    maar ja laten we eerst maar zwanger raken rook wel al een stuk minder maar de drempel om het helemaal te vlaten is nog iets te hoog.
    vooral na het eten maar probeer het wel

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    nou mijn vriend was gelukkig al gestopt anders was t mij waarschijnlijk niet gelukt, maar heb er nu totaal geen moeite meer mee vind t nu zo goor zie er al regenop als we naar iets gan waar veel gerookt wordt

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mijn vriend rookt ook nog steeds.
    heb wel met hem afgesproken dat er vanaf januari niet meer in huis en in de auto word gerookt.
    hij zegt nu nog steeds dat hij zelf gaat stoppen met roken zodra de beeb geboren is..
    ben benieuwd, eerlijk gezegt geloof ik daar niet zo in..

5. laniche

laniche Lid

23 okt 2006
    35
    0
    0
    ik ben ook gestopt toen ik wist dat ik zwanger was, en ik ben nu steeds zo misselijk dus heb ik al helemaal geen zin in een sigaret... maar vriendje rookt vrolijk door en dan komt ie bij me van: kus? nou,gatver ik ga dan echt over mijn nek!gelukkig rookt hij wel buiten maar ik vind het niet echt meelevend van hem.

Deel Deze Pagina