Hoi meiden, Ik heb volgende week een paar zenuwslopende dagen. Ik weet van mezelf dat ik minder presteer als ik nerveus ben. Voor mijn rij examen had ik 10 jaar geleden pillen gekregen van de huisarts waardoor ik de 2e keer gelukkig mijn rijbewijs had Maar ik weet niet meer wat dat was. Waar word je een beetje rustig van maar mag je nog wel mee auto rijden? Alvast bedankt!
Van een halve van die lig ik binnen notime knock out! Als het niet gewend bent is dit echt niet aan te raden en je mag er ook niet mee rijden volgens mij hoor.
Ik heb pilletjes genaamd Stress moments, ben het merk ff kwijt. Zit ook valeriaan in en werkt prima bij de drogist gekocht.
Ik heb net (na een uur voor het schap te hebben gestaan met 2 dreinende kinderen, wilde al bijna gelijk een stripje innemen ) plantival (niet goed geld terug actie) en valdispert extra sterk gekocht Ik ben benieuwd of het werkt volgende week!
ik ging altijd dingentjes doen wat ik leuk vond om te doen, zoals schilderen of ging even naar de paardjes. Daar werd ik rustig van dan dacht je er toch niet aan. Maar ik denk dat je dat niet bedoelde
met oxazepam mag je niet autorijden en kun je erg duf worden als je het niet gewend bent. volgens mij wordt er wel eens een betablokker voorgeschreven bij rijexamens. Ga je wat minder van trillen en werkt niet versuffend. Valeriaan is mild middel. altijd goed om dat als eerste te proberen.