Dit is mijn vierde zwangerschap dus ik weet hoe het voelt. Maar ik ben pas 11.2 weken en voelde vanmiddag een heel licht kriebeltje ik mijn buik. Het leek er echt op maar kan bijna niet geloven dat ik de piepkleine baby al zou kunnen voelen.... Wat denken jullie?
Ik denk het wel! Ik voelde het zelfs met 10 +5 al, geloofde het eerst ook niet. Maar het was precies zoals jij omschrijft; gekriebel aan de binnenkant van je baarmoeder . Sinds gisteren (14+5) zijn het al echt kleine schopjes! Ongelooflijk he? Ik weet ook 100% zeker dat het'n darmen niet zijn trouwens. Geniet ervan, ik denk dat het je beebje is!
Hoi, Het lijkt me wel heel vroeg! Die kleine is nog zo vreselijk klein en heeft nog heel weinig kracht. Maar ja, je weet nooit. Ik voel het pas sinds een week ofzo, ook wel dat kriebelende gevoel dat je beschrijft en plopjes in de baarmoeder. Maar de placenta lag wel voor zei Jan Koning (pretecho) vandaag, dus het kan langer duren voordat mijn partner het kan voelen, dat is dan weer jammer, maar ja. Groetjes Patricia
Elk lichaam is natuurlijk anders dus het kan! Ik heb de baby voor het eerst gevoeld met 16 weken en nu voel ik hem dagelijks.
Ik denk dat het wel zou kunnen, zeker bij de 4e zwangerschap. Dan weet je toch echt wel hoe het voelt. Bij een eerste is dat toch anders, dan weet je niet wat te verwachten Ik ben erg benieuwd wanneer ik onze nieuwe frummel zal voelen