Ik zit me tussendoor helemaal te verbazen over het lieverd scheetje schatje naar elkaar.. sinds wanneer doen we dat? Nou lieve schatiige knuffelscheetjes allemaal, ik denk dat je het best gewoon je ding kan doen nu en zsm door met het leven. Juist dingen die anders zijn dan normaal lijken me wantrouwen op te wekken. Wel veel sterkte!!
Hij weet eigenlijk al gewoon wat ik uitspook, haha. Dus dat kan het niet wezen denk ik. Denk idd dat het een kwestie van tijd is. Op vakantie hebben we alle mogelijkheid om samen dingen te doen zonder Sara, iets wat we hier nauwelijks hebben. M'n schoonmoeder blijft gewoon thuis als Sara slaapt. Dus dat is fijn Kussie ♡
Als ik me niet vergis spelen deze problemen in jullie relatie al wat langer dan alleen de laatste maanden? Persoonlijk zou ik waarschijnlijk al heel lang gillend weggerend zijn, maar heb nooit in jouw schoenen gestaan terwijl er een kind in het spel was. Lastige situatie, maar eerlijk gezegd zou ik er als ik jou was niet veel tijd meer in steken, maar ik begrijp dat je er alles aan wil doen i.v.m. jullie dochter. Sterkte poepie! 😂
Haha thanks heksie! Klopt dat het al langere tijd niet lekker liep, maar die angst van het vreemdgaan is echt van de laatste weken, dat was eerder niet Ja precies, voor haar geef ik niet zomaar op!
Maar dat is voor hem dan wellicht een stapje verder in het manipulatieproces? 'Als alle andere taktieken niet werken gooi ik het op mijn angst dat ze vreemdgaat'.. Ik heb er verder geen verstand van maar het lijkt me niet gezond en al helemaal niet leefbaar voor jou en je dochter...
Nee zo ervaar ik het zeker niet. Ik merk het ook wel aan hem, dat hij er slechter door slaapt. En zoals ik zei gaat de rest al beter dan voorheen Onze dochter is gelukkig een vrolijk peutertje.. Het is ook niet zo dat die angst dat ik vreemd ga dagelijks speelt. Hij krijgt het soms gewoon op z'n heupen
Dan is dat denk ik het beste moment om weer even tot elkaar te komen. Nu is het natuurlijk harstikke druk. Sara, zijn werk en jouw school. Dat drukt natuurlijk ook. Hopelijk brengt de vakantie rust.. En sue. Dr zijn maar een paar hier die ik liefje of skatje noem hoor haha. Alleen tegen de meiden die ik letterlijk ken. Ligt niet aan jou
Even goed zoeken. Sommigen worden vergoed. Verschilt per verzekeraar. Vaak wordt er fan gekeken naar bij welke branchevereniging de therapeut is aangesloten. Er zijn er ook bij waar je 's avonds bij terecht kunt. Of einde dag, zo rond vijven. En hij denkt echt dat door jou te beschuldigen jij DICHTER tot hem komt? Ik zou hierdoor juist minder genegenheid gaan voelen...
Helaas niet echt tips, wel herkenning. Maar dan was mijn man degene die op het punt stond de stekker er uit te trekken en was ik degene die dacht dat hij vreemd ging of dacht dat hij niet "eerlijk" was. Waar die gedachtes vandaan komen? Moeilijk uit te leggen. Je wilt iemand niet kwijt raken en het is heel moeilijk om dan te moeten horen dat het aan jezelf ligt en je iemand je niet meer wilt. Je gaat dan over alles nadenken en redenen zoeken waar het aan kan liggen dat de ander je niet meer leuk vind. Zodra we er samen weer voor gingen bleef ik toch wel die twijfel houden in het begin. Net zoals je vriend hoopte ik dat alles snel weer goed zou komen. Als hij dan dagen had waarop hij meer afgezonderd was en niet veel behoefte aan intimiteit had dan ging ik weer twijfelen waar dat door zou kunnen komen en dan kwam die vraag weer in me op: zou hij dan toch een ander hebben. Ik ben gaan inzien dat je dit niet kunt pushen en de ander de tijd moet geven. Niks gaan forceren of overdreven je best doen. Dat werkt niet of maar tijdelijk. Sinds ik hier op ben gaan letten heb ik ook steeds minder die gedachten gekregen en gaat het steeds beter tussen ons. Krijg nu toch vaker weer complimentjes van mijn man en hij spreekt nu ook vaker uit dat hij behoefte heeft om met mij alleen te zijn (als in: avondje bankhangen, avondje uit, etc.). Dus dat geeft wel aan dat het beter gaat.
Misschien gekke vraag, maar voelt hij zich misschien afgewezen? Kijk, als jullie weinig of geen intimiteit delen en je wijst hem bij elke poging af omdat je er nog niet klaar voor bent, denkt hij misschien dat je het ergens anders krijgt. Mocht dit de situatie zijn, dan is praten de oplossing. Sowieso is praten de oplossing, dus ook in dit geval. Boos worden of hem zien als manipulist vind ik erg overdreven. Mannen kunnen het soms ook best zwaar hebben hoor. (Reactie op verwijtende dames) Wees open en eerlijk, jullie komen echt wel weer dichter bij elkaar..