Vandaag zijn Roy en ik 10 jaar samen en nu wil ik lekker gaan uit eten bij van der valk in Heerlen. Maar aangezien wij nooit in zo'n chique restaurant eten heb ik wat vragen: 1: Krijg je daar ook gewone dingen zoals frites met biefstuk (roy is niet zo van de aparte dingetjes) 2: Is het een beetje betaalbaar? 3: Zou ik van tevoren moeten reserveren of kan ik er op de bonnefooi heen? Dat was het zo'n beetje Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven. X Vera
Thanx meid, meteen het antwoord op mijn 2 belangrijkste vragen. Ik ga zelf even bellen of ik moet reserveren voor vannavond. Groetjes Vera
WIj eten graag bij van d'r valk. Wij vinden het eten goed en betaalbaar.. Enne chique valt nog wel mee toch?
Nou, in mijn ogen is het toch wel chique of vergis ik me nu zo erg. Het is toch wel wat om met zo'n reden na toe te gaan, of toch niet chique genoeg hiervoor?
Maar idd de prijzen die erin staan, zijn echt goed betaalbaar. Eigelijk nog goedkoper als dat we normaal bij de griek betalen.
Volgens mij is het niet chique, maar juist een heel toegankelijk restaurant. Maar dat is van horen zeggen, aangezien ik er zelf nooit kom.
Ik vind het juist verre van chique... Ik ben er één keer binnen geweest (moest iemand daar ophalen) en vond het ontzettend massaal. Ik hou daar persoonlijk niet zo van. Het eten schijnt er trouwens prima te zijn hoor. En juist niet duur. Maar in mijn ogen is het geschikt voor grote groepen die een avondje lekker willen bunkeren, voor weinig... Ik zou als ik jullie was een leuk, knus restaurantje opzoeken. Is vééél gezelliger.
Een leuk, iets chiquer restaurant in de omgeving is Meds op de markt in Sittard. Je betaalt ongeveer 30 euro voor een 3-gangen diner, maar het is wel net even bijzonderder. www.m-e-d-s.nl
Ik weet nog wel een hele goede Italiaan in Roermond ( misschien wel iets te ver), niet een pizzeria, maar echt een goed restaurant. Even googelen.
Ik zou niet naar van der valk gaan, daar eten wij altijd (nou ja, een enkele keer..) als we terug komen van vakantie! Zou ook echt ergens anders heen gaan! Groetjes en eet smakelijk! xxx
Ook ik vind vd Valk niet een voorbeeld van een chique restaurant. Wij zijn paar keer met pasen geweest en het is dan zoooo massaal. Zou ook iets anders uitzoeken, en gelukkig heb je hier al ideetjes gehad
Moest het ook ff 2x lezen of je echt het woord 'chique' bedoelde Ik vind het dus ook totaal geen chique restaurant, maar gewoon een wegrestaurant met eenvoudige gerechten. Niet dat dat niet lekker kan zijn hoor
Jeetje, wat een antwoorden..ze vraagt toch niet of ze er wel of niet heen zou gaan, maar wat ze er te eten hebben en of het een beetje betaalbaar is! Ik ben er wel es geweest en ik vind dat je er lekker kunt eten, ook niet al te duur iig!