plopsaland de panne!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nischa, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Wij willen graag met ons zoontje van 2 en half naar plopsaland gaan.. Nu vertelde iemand mijn vorige week dat ik nog niet moet gaan omdat hij daar net iets te klein voor is.. Dus zijn er hier dames met hun kinders daar geweest en is het wat voor de kleine kindjes?

Alvast bedankt!

2. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik weet het niet, want wij gaan in september pas naar de Panne.

Wat ik wilde zeggen, is dat de anwb nu een leuke actie heeft. Geloof € 14,- korting op een kaartje als je lid bent ;).

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    mijn vriendin is er geweest, haar zoontje is 2,5. ze vonden het ge-wel-dig.
    Wij gaan binnenkort hopelijk ook!

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mijn zoontje vond het er heel leuk hoor! Het is alleen qua eten en drinken wel absurd duur..

5. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Dank je voor jullie reactie's dan denk ik dat we binnekort toch maar gaan. ;)

6. Yelice

Yelice Niet meer actief

Wij zijn vorig jaar augustes geweest toen was ons zoontje net 2 en die vond het al helemaal geweldig.
    Ze hebben het echt op kleine kinderen gericht dus ze kunnen best in een aantal dingen.
    Mijn zoontje is ook nergens bang voor dus die ging zelfs in de snellere dingen :$:D gewoon gaan het is hartstikke leuk!

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik ben ook vorig jaar geweest toen was mijn zoontje ook nog geen 2 en hij kon op heel veel zitten denk wel op circa 12 attracties !
    Plopsaland indoor hasselt afgelopen mei geweest en hij kon maar in 2 dingen binnen en 1 buiten :x
    Maar wij gaan ook in september weer naar De Panne ! echt heel leuk !

Deel Deze Pagina