Hoi allemaal, Ik weet net dat ik ong. 5 weken zwanger ben. Heel pril dus nog, en een complete verassing. Nu zijn we gelijk al een beetje aan het denken hoe het heten gaat, en aangezien onze 2e naam door ''jullie'' verzonnen is, leek het me een goed idee als jullie weer helpen.. Onze oudste heet J.ustin. Ons meisje heet D.ané Nu moet een eventuele jongensnaam gehaald worden uit M.attinus, en een meisje uit H.elena C.ornelia M.argaretha. Misschien heel ouderwets, maar de andere 2 zijn ook vernoemd. We willen het echt uit de namen halen, en niet er wat aan vast plakken. Helpen jullie mee? Groetjes
Even los van of ik het leuke namen vindt, Voor een jongen: Matt, mans, mats, Tinus Voor een meisje: mara, lana, Lena, Nora, helen, Heleen, corina, corine, hella, elle, Ella.
Rita - van Margaretha - betekent parel Lena - van Helena Noella - van Cornelia Nella Elena Eloise Chloe Cornelia Marthe Margaretha
Naast alle suggesties die al genoemd zijn, zou Caro ook nog kunnen voor een meisje. Die vind ik ook mooi passen bij de andere twee namen.
Voor een jongen dacht ik nog aan Tinus Voor een meisje vind ik 3 namen vernoemen heel moeilijk. Een poging: Hertha, Marella, Helia Lania