vruchtbaar?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LadyIngrid, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Volgens de mooie kalender op dit forum (en overigens nog andere kalenders die ik heb getest) komt mijn eisprong vermoedelijk op 19 maart. Mijn vriend en ik hebben 16 maart nog geklust, zou ik dan ook vruchtbaar kunnen wezen of hadden we toch nog iets dichter bij de datum moeten klussen?

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Nou meid, als morgen (19e) je ei komt ben je nu nog vruchtbaar hoor.
    Ik zou zeggen, hup hup aan de klus ;)

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    je kan vandaag toch nog klussen en vrijdag. das om de dag en zeggen ze dat je goed zit

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Dat gaat nu niet meer, mijn mannetje is vanmorgen weer vertrokken voor een week... Maar ik heb gehoord dat het soms wel mogelijk is, vijf of vier dagen voor de eisprong zwanger worden?

5. Gemiddeld blijven sperma cellen 2-3 dagen in leven. Maar lees ook wel dat het 5 dagen kan zijn. Je moet alleen niet uitgaan van de calculator, klopt vaak niet. Misschien heb je je eisprong wel eerder ;)

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovutesten. Ben op 15 maart (avond) begonnen, maar tot nu toe nog steeds geen positief streepje. Ik test twee x per dag (behalve vandaag morgen en overmorgen, want dan moet ik werken en dan maar 1 x pd)

Share This Page