Partner werkt 's avonds; saai!

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Normaal werkt mijn vriend overdag en heel soms ploegendiensten.
    Nu werkt hij 3 weken achter elkaar alleen maar in de avond. We zien elkaar 10 minuutjes in de ochtend en tijdens het avondeten komt hij even thuis; een half uurtje.

Ik haal de kids op, maak het eten klaar, leg de kids op bed en dan....
    Verveel ik mij echt te pletter.

Ik kijk wat tv, serie online, beetje appen, spelletje op telefoon... En zelf naar bed ;)

Meer dames die zich de blubber vervelen in de avond?

2. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Mijn man is ook bijna altijd aan het werk savonds. Maar ik verveel me eigenlijk nooit dan. Als Norah slaapt heb ik verschillende dingen die ik leuk vind;
    - horror films kijken (heerlijk in m'n eentje :D)
    - breien
    - zp'en
    - gamen
    - lezen

En voor ik het doorheb is het al 22 of 23 uur en dan komt ml meestal thuis.

Is misschien een online cursus of hobby cursus ofzo misschien leuk? Of iets van handwerken of tekenen, schilderen? Ik hoop dat je snel wat leuks vind!

3. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ja dat doe ik ook wel zo'n beetje hoor Mitsy :D
    Ben het alleen zó niet gewend, dus is even omschakelen.

Hij was vorige week ook rond 23 uur thuis, maar deze week pas rond 1 uur. Mijn breiwerkje van zolder halen is ook nog wel een idee, misschien komt die sjaal dan eens af

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik ben het ook gewend! Ik kijk tv, haak graag, ga nog opruimen en soms wat klusjes doen, of vroeg naar bed met een bo.
    BEn zowieso meestal helemaal uitgeblust als dochter op bed ligt, dus stort gewoon ergens in haha.

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik herken het wel. Mijn man is kok.
    Maar ik moet wel zeggen dat ik het zo gewend ben. Als hij vakantie heeft en heel de week iedere avond thuis is ik helemaal uit mijn doen ben:)

6. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wat grappig die verschillen! Het is ook echt maar net wat je gewend bent inderdaad.

Nu werkt hij deze week expres langer door, zodat hij vrijdag vrij is samen met mij.

Het is denk ik ook meer de aanspraak die ik dan mis.

7. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    in het ziekenhuis had ik echt teveel tijd, toen ben ik begonnen met breien op een brei ring. Dat is echt leuk en heel makkelijk en snel. Is een soort combinatie van haken en punniken. Je kan ze bij de zeeman kopen, is 5 euro voor 4 maten ringen. Ik heb wat filmpjes op YouTube gekeken en dan leer je t super snel.

8. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Die ligt nog op zolder! Was ook al een stukje op weg, maar moet het weer oppakken. Ik had het plan een enorme sjaal te breien, maar dat is tot nu toe nog maar 60 cm ofzo haha

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Oh heerlijk vindt ik het! Even rust voor mij alleen. Kids op bed, man op het werk dus kan in alle rust mijn favo tv programma's kijken 😁 Man heeft 3 ploegen

10. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland

Ik kan nu inderdaad in alle rust al mijn "hersenloze" programma's kijken op E!

11. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik zit standaard 3 avonden alleen en soms zelfs meer. Tsja t is niet altijd even gezellig maar aan de andere kant ook wel lekker tijd voor mezelf. Werk zelf ook onregelmatig dus soms zien we elkaar wel heel weinig in de week maar dat is maar eens per maand ofzo.

12. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Om de paar weken ben ik 5 avonden alleen thuis en iedere donderdag avond sowieso. Verveel me nooit. Extra tijd om te studeren, lezen, serie kijken die mijn man niet zo leuk vindt. Filmavondje met vriendinnen. Nope, kom mijn tijd prima door :)

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn man is verpleegkundige, collega's werken liever geen avond mijn man juist wel, dus hij draait 3/4 avond diensten per week en 1 avond in de week is trainen voor voetbal.

Ik ben het gewend en vind het heerlijk, ik werk niet dus overdag zijn we samen met de kinderen.

In de avond geniet ik van Netflix en zwangerschaps pagina en apps op de telefoon.

14. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland

Ik werk overdag :(
    Vandaag ben ik om 7 uur weggegaan en om 16:30 weer thuisgekomen. Hij is dan om 14:00 weggegaan en komt vannacht om 1 uur weer thuis.
    Heel erg langs elkaar heen dus. Gelukkig is dat alleen nog deze en volgende week.

Vanavond komt er wel het e.e.a. op tv, morgen kan ik gaan leren voor mijn autotheorie. De afspraak voor m'n theorie examen staat volgende week :p

15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mijn vriend werkt 's nachts en ik zie m omdat ik zelf 4 dagen overdag werk aantal dagen helemaal niet. Als ik opsta en moet gaan werken, is hij nog niet thuis. Als ik thuiskom ligt hij al in bed. Maar ik ben erg graag alleen, dus vind t heerlijk! :D Nadeel is dat ik doordeweeks bijna alles met Dafne moet doen. Halen en bregen kdv of oma, dat vooral ochtend stressen soms, om 7 uur de deur uit.
    Maar ik vermaak me wel. Beetje internetten, tv op wat ik wil, Netflixen, bellen met vriendinnen, lezen. Ik verveel me niet hoor. :)

16. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    Hier werkt mijn man ook heel veel avonden. Eigen zaak dus altijd iets te doen. Ik vermaak me prima. Op de tablet, studeren,tv kijken, lezen of heerlijk languit op de bank pitten

Deel Deze Pagina