Gaan voor een tweede of derde kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ashley Rose, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    wie wil er gezellig mee kletsen en gaat ook voor een tweede of derde?

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik vind het wel leuk om ook hier mee te kletsen! :) Wij gaan voor een tweede, nu beginnen met de eerste ronde. Super spannend!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik wil ook wel meekletsen, wij gaan voor de derde. :)

4. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ik vind het ook wel leuk om mee te kletsen. Wij gaan voor de tweede. Zit al wel in ronde 4.
    Micchan wij waren geloof ik tegelijkertijd zwanger van de eerste. Ik kan me je verhaal nog zo goed herinneren van je dochter.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Als je dochter van de eerste helft van '14 is wel! Spannend bij jullie ook weer. :)

6. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ja ik was 29 maart 2014 uitgerekend en uiteindelijk 4 april bevallen.

7. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Wat leuk! :)

Micchan, ben jij ook al actief bezig?

Lisa, ik zie dat je 9DPO bent nu! Spannend! :D Gebruik je ovulatietesten om je eisprong te vinden?

8. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ja heel spannend florina. Ik heb ongelofelijke testdrang haha. Maar heb me nog in weten te houden. Ik ga zaterdag testen, ik hoop dat ik het volhoud.
    Ja ik gebruik ovu testen en ik temperatuur.
    Op welke cyclusdag zitten jullie nu?

9. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Hai meiden,

Mag ik met jullie mee kletsen? Wij zijn sinds een aantal maanden ook bezig voor een 2e! :)

10. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Heel knap :D haha! Goed voor te stellen dat het lastig is om je in te houden, zaterdag komt al aardig dicht in de buurt gelukkig.. Heb je al wel testjes in huis?

Ik zit pas op dag 7, gaat me veel te traag! :) Dus eerst nog opzoek naar m'n eisprong.

Welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen :) Hoop dat het snel raak is!

11. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Thnx Florina!

Ik had net wat last van mijn onderbuik, wat zeurderig gevoel, dus ik dacht toch maar even een extra ovulatietestje doen (test steeds 's morgens) maar nog steeds negatief. Had ook niet anders verwacht, zit nu op CD 13. Meestal springt mijn eitje wel wat later :)

12. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Spannend! Ben benieuwd wanneer je test positief is! Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten :D Het is al zo spannend allemaal!

Ik kan ook echt niet wachten om te gaan beginnen met ovulatietesten, wil op dag 12 beginnen. Waarom gaat de tijd zo langzaam? :p

13. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Ja erg hé, die langzaam tikkende klok! Haha.. Test jij 1 of 2x per dag? Ik wil eigenlijk (behalve vandaag dan vanwege de krampjes) 1x per dag testen en als hij donkerder wordt 2x per dag. Vind het anders zo zonde van de testen! Spannend! Hopelijk voor iedereen snel een mooi eitje en uiteraard gevolgd door mooie zwangerschapstesten! :)

14. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    hoi dames ,

mag ik hier ook mee kletsen ?
    wij gaan voor ons 2de kindje en zitten in de 3de ronde . :D
    dit word een rustige ronden want we vertrekken binnenkort op vakantie , we zien wel of het lukt ;)

15. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ja! Vind het wachten na eisprong sneller gaan :p ervoor kan je er gewoon nog helemaal niets mee!

Ik test 1 keer per dag maar als ik zie dat 'ie echt goed donker wordt 2 keer. Dus eigenlijk hoe jij het ook gaat doen! :) Ze liggen in ieder geval al klaar haha. Hoe laat test jij meestal?
    Natuurlijk! Welkom! Wij kennen elkaar natuurlijk al :) Leuk vooruitzicht, bijna op vakantie!

16. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Ik test altijd in de ochtend, rond 9 a 10 uur en dan ook nog 's avonds als ik dus rond de piek zit. Ik heb gemerkt dat mijn testen in de middag soms lichter zijn terwijl ik op mijn piek zit. Dan zijn ze in de ochtend en avond positief maar dan in de middag weer nét een tikkie lichter, haha! (Wel bijna positief hoor)

Hopelijk gaat de tijd snel en kan je snel starten met je testjes :)

17. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ja heb 7 testen in huis. Dus genoeg testen :)
    Pff dag 7 pas. Dan duurt het nog ff. Ik zie in je onderschrift dat je cyclus ook iets langer is dan moet je helemaal zo lang wachten. Ik vind het wachten vanaf 8 dpo tot aan de nod altijd zo verschrikkelijk lang duren.

Welkom mama 04

18. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Welkom mama alex.

19. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoi hoi,

Mag ik meekletsen in jullie groepje??
    Zit nu op het wachtbankje, mag 21 augustus van mezelf testen.
    Is voor ons de eerste ronde. Ik heb PCO dus best wel spannend hoe nu mijn eerste cyclus is na het stoppen van de pil.

Zal me eerst even voorstellen
    Ik ben trotse moeder van een dochter (27-2-2015 geboren) en we hebben 2 weken geleden groen licht gekregen van mijn Bekkenfysio en gyn dat we voor nr 2 mogen gaan. 3 dagen na de bevalling kreeg ik last van bekkeninstabiliteit in combinatie met een kneuzing van mijn heiligbeen. Dochter was niet ingedaald en is geboren met behulp van een knip en de vacuümpomp. Ben daardoor ruim 15 maanden uit de Running geweest. Gelukkig gaat het nu weer redelijk goed en zijn we heel blij dat we voor nr 2 mogen gaan. 20 september hebben we de eerste afspraak bij de fertiliteit. Tot de afspraak is het zelf klussen en daarna gaan we het IUI traject in.

Liefs J

20. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Twee lieve bekenden hier, Florina en Micchan! ♡

Ik wil hier ook graag meekletsen! Wij zijn afgelopen weekend redelijk spontaan in ronde 1 voor een tweede kindje beland :D Zal morgen even uitgebreider reageren, ga nu lekker slapen!

Deel Deze Pagina