Niet meer durven testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MaudvanL, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels zijn wij de 4e ronde ingegaan en heb ik eigenlijk een beetje angst om te gaan testen, bang voor de teleurstelling, zijn er meer mensen die dit hebben?

2. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Heel herkenbaar!!
    (zie mijn eigen topic een tijdje geleden)

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/341451-ei-sprong-gehad-overtijd.html

Ik ben inmiddels 30 weken zwanger..
    Het heeft wel even geduurd voordat ik zwanger was.
    Keer op keer een teleurstelling..
    op den duur durfde ik ook niet meer te testen en stelde het zo lang mogelijk uit.. en die keer dat ik het uitstelde was er geen ontkomen meer aan het was een echte positieve knaltest!:D

En iemand op dit forum heeft tegen mij gezegd.. Weet je, als er een kind in zit, komt het er vanzelf wel weer uit. Dus dat is ook wel gerustellend haha ;)

3. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Heel herkenbaar!!! Wij zitten ondertussen in ronde 11 en ik heb iedere keer dat het langer dan vier weken duurde, behalve de laatste keer, getest. Ik voelde altijd wel wat... De laatste keer had ik echt zoiets van: Mijn cyclus is zo onregelmatig, elke keer die teleurstelling, ik ga van de langste uit (35 dagen) en ga daarna pas testen. Maar goed ook, afgelopen vrijdag, op dag 35 werd ik weer ongi... Dat is ook balen maar persoonlijk heb ik daar minder last van dan van een negatieve test... Ik wacht dus gewoon lekker tot dag 35 of 36, is maar net wanneer we lekker samen thuis zijn... Heel veel succes in ieder geval!

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hier precies hetzelfde Maud.. Ook echt pas ronde 4.. als ik het zo typ vind ik het eigenlijk belachelijk maar ja.. Ik kan mn eisprong precies vinden, weet wanneer ik zou moeten klussen, enzo.. Maar ja.. wil nu eigenlijk ook wel graag een positest!!

5. Calimer

Calimer Niet meer actief

Hier nog iemand!!
    Laatste keer was ik meer dan 2 weken overtijd, heb ' maar' 2 testjes gedaan, 1 als ik net overtijd was, 1 2 weken later. En beide zo wit!
    Ik had toen dus al schrik, maar nu is dat nog erger. Kan me gewoon niet voorstellen dat er ooit 2 streepjes gaan staan... Zo raar!

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Same here! En ook ronde 4..
    Ronde 1 heb ik getest bij 30 dagen, maar bleek dankzij ontpillen gewoon een lange cyclus...En dus omo-wit.. Ronde 2 wist ik het echt niet en blijken we achteraf 1 keer sex gehad te hebben rond mijn ei maar dus wel een dag te laat :( De maand erop door een vakantie niet samen, niet kunnen klussen en weer een heel andere cyclus.. Deze ronde 2 keer geklust.. Bij een cyclus van tussen de 27 en 33 dagen op het goede moment..

Het voelt wel goed op zich, maar juist dat vind ik eng! Bang voor de teleurstelling.. Durf bijna niet uit te spreken dat ik me zwanger voel, want wat als het niet zo is? Durf niet op mijn gevoel te vertrouwen.. Wil eigenlijk morgen testen maar durf niet.. Bang voor de teleurstelling :(

7. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker meid, ik ben nu in ronde 28.

3 maande terug was ik 2 weken over tijd en wel een test gedaan licht posetief maar de kvk test was negatief, uiteindelijk ongesteld geworden en is me hele cyclus weer omgegooid.

Ik durf niet meer te testen ik denk ook dat ik pas ga testen als ik een week over tijd ben eerder niet.

succes meid dit is iets heel lastig die teleurstelling

8. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig dat ik niet de enige ben die dit in ronde 4 al voelt, het lijkt me zo verschrikkelijk dit gevoel zoveel rondes na elkaar te hebben. Zeker in ronde 28 zou ik zoiets hebben van weer een witte test.

Ik heb in het begin van deze ronde ook echt bewust afstand van het forum gedaan omdat ik géén testen meer wilde zien, horen etc.

Mijn NOD is 10 september, maar ik vrees dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen om later te testen ook al wil ik eigenlijk niet.

9. tasseke

tasseke Lid

15 jul 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde. Inmiddels ronde 9. Cyclus altijd goed geweest ( rond 33 dagen) tot juli. Nu durf ik gewoon niet meer te testen.... Zit inmiddels bijna aan de 40 dagen, maar de teleurstelling zal zo groot zijn ben ik bang ahhh!!

10. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid

Ja het is niet leuk maar ik test echt niet eerder denk ik dan een week na me ongi (als ie niet komt).

Het is heel apart maar ik word er best wel vrolijk van om de zwangerschaptesten te zien dat de meiden hier zwanger zijn want een keer komt dat ook voor mij. vind het alleen maar leuk om te zien. hmmm ben ik nu apart...

Mijn NOD is de 13e, hoop voor je dat je een mooie test in je handen krijgt ( iedereen trouwens)

succes en hou het in de gaten dat je gaat testen

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

@ik29, nee ik vind het turen op testen van anderen ook leuk! Zoiets geeft je denk ik hoop. Plus dat je het diegene ook gunt :)

12. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi!! Héél herkenbaar!!! Ik heb 19 teleurstellingen moeten doorstaan (tot gisteren:D). Al in het eerste jaar (toen ik nog niet wist dat ik niet natuurlijk zwanger kon worden) ben ik na 4 maanden gestopt met testen. Ik kon dat witte schermpje niet meer aan. Dus ik wachtte steeds tot ik ongi werd.. Ook dat was een teleurstelling, maar toch anders. Zelfs gisteren vond ik het erg moeilijk hoor, ondanks dat ik wel het gevoel had dat het eindelijk raak was. Ik kreeg ook niet binnen 5 min een streepje, dus raakte al helemaal ontmoedigd...Dat wachten..pfff..

Sterkte!!

13. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Haha wat grappig, dat heb ik ook :)! Gewoon dat je blij bent voor die persoon en misschien een bevestiging dat het wel mogelijk is om 2 streepjes op een test te laten verschijnen ;)

Ook ik zit al dik een half jaar met een rommelende cyclus en heb al zooo vaak getest.....Dit keer 3 wkn geleden een positieve ovu-test gehad en nog steeds geen ongi of posi zwangerschapstest. Moedeloos wordt ik ervan! Ik 'mag' van mezelf morgen weer een test wagen, maar ben ook zo bang voor wéér een teleurstelling dat ik heel erg twijfel of ik dat wel zal doen.....:(

14. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker gun ik het iedereen, en ja ik denk ook zo binnekort heb ik ook een keer 2 streepjes hoop deze maand hihihihi,

had gisterennacht heel veel buikpijn als ik me omdraaide kreeg ik telkens steken, ben heel moe maja lichaam houdt je graag voor de gek kan ook pas de 13e testen is allemaal weer afwachten.

dphoek gefeliciteerd wat fijn voor je :D.

Ik heb afgesproken met me vriend niet eerder te testen dan dat ik zoizo 4 dagen over tijd ben maar ik denk dat ik wel langer wacht want ik durf niet meer. als ik ga testen kijk ik altijd hier even naar de posetieve testen en hoop dan dat ik het ook mag mee maken, kan je toch gek dingen gaan doen he hahaha. maar ik wil het zo graag :$

Felici88 ik ga super hard voor je duimen en laat het ff weten

15. Umm Asmae

Umm Asmae Actief lid

25 mei 2012
    249
    0
    0
    huisvrouw/ kapster
    dat heb ik dus ook een onregelmatige cyclus langste was 31 dagen ben nu op dag 36, vanochtend wel getest maar dik negatief! Wil nu ook niet meer testen. over een week maar weer proberen als ik dan nog niet on ben geworden.......

16. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hier ook, en dankzij de huisarts nog eens test verslaafd door m'n mirena liep ik ook door te testen voor het geval dat... Nou zo vruchtbaar ben ik niet op het moment dus ik moet m'n lichaam kennelijk wat tijd geven om het klaar te maken voor een wondertje.. Maar net zoals gezegd word, wanneer de babs erin zit en er ook uit moeten komen dan is er geen ontkomen aan en test je vanzelf positief. Bij de een wat meer testen dan de ander. En vooral hier zal je wat voorbij zien komen wat snel zwanger is en ook degene bij wie het een ellendigheid duurt terwijl in het echte leven iedereen spontaan zwanger lijkt te raken. Hier kun je de realiteit zien dat het soms een proef van geduld is maar we hopen allemaal het zelfde! Knuf meis! x

17. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    De stand van zaken: nog steeds een negatieve test en ook nog geen ongi. Ik begin er in te geloven dat die ovutest niet klopte en ik dus gewoon weer heel geduldig moet zijn en moet hopen dat deze cyclus in ieder geval korter is dan de andere die ik tot nu toe heb gehad ;)

18. Kimmie1995

Kimmie1995 Actief lid

2 sep 2012
    140
    0
    0
    Amsterdam
    heel herkenbaar !!
    Elke keer met de gedacht : ''nu is het raak''
    Steeds meer kwaaltjes die je krijgt.

Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden :(

19. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    felica88 wat vreemd dat je ovu/test posetief was dan, echt heel vervelend he die onzekerheid, ik wist wel zeker dat ik 3 maand terug me eisprong had gehad en was 2 weken over tijd en heb getest een paar dagen na dat ik ongi moest worden maar test spierwit maar het bleef uit pas na 2 weken ineens ongesteld hele cyclus weer omgedraaid pffff. meid ik hoop voor je dat je zometeen snel ongi word en dat je overnieuw kan beginnen en dan wel je eisprong kan vinden op het juiste moment gedulld hebben is zo moeilijk als je zo graag wilt. sterkte meid.

20. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Bedankt voor je lieve berichtje :) Dus jij hebt ook een onregelmatige cyclus begrijp ik?! Of heb jij ondertussen wat meer inzicht?

Hieronder de foto van mijn ovu-testen. Van 3 dagen na de knaller (tenminste, dit is toch volgens mij echt wel een knaller?!) heb ik geen foto, maar die waren alle 3 weer een stuk minder duidelijk. Naja, we gaan maar weer terug op het wachtbankje ;)

Bijgevoegde bestanden:

• posi.jpg
      posi.jpg
      Bestandsgrootte:
      14 KB
      Weergaven:
      57

Deel Deze Pagina