Hoi meiden, Ik vraag me af, wie is ook bezig voor een brusje, en wil toch graag afvallen? En voor de dames die al zwanger zijn, konden jullie tijdens jullie zwangerschap toch voldoende afvallen? Na mijn bevalling 8 maanden geleden heb ik toch erg veel gegeten telkens en ben het zo zat. Wil zeker 10 kilo eraf. Hoe doen jullie het? Bedankt voor de reacties alvast
Tijdens je zwangerschap mag je niet afvallen dat is niet goed maar voordat je zwanger bent kun je toch afvallen en stoppen met lijnen als je zwanger bent en dan gewoon gezond eten..
Wanneer je gewicht je echt dwars zit, dan zou ik in overleg met een dietiste gaan kijken of je tijdens de zwangerschap wel gezond kunt eten, maar zo beperkt mogelijk aan gaat komen. verder is het inderdaad niet goed om bewust te gaan lijnen tijdens je zwangerschap. Er worden dan afvalstoffen aangemaakt/afgescheiden en deze komen via het bloed bij je kindje terecht!
Yup, ik. Vanaf januari ga ik beginnen, wil ook het liefst 10 kilo kwijt. Dit ga ik doen door middel van gezond eten, meer bewegen en het snoepen laten staan. Dus niet specifiek met een dieet, maar mn hele eetschema omgooien en het een en ander veranderen. Ps: mocht ik zwanger raken dan wil ik absoluut niet afvallen, maar wel op mn voeding letten zoals ik bij onze zoon heb gedaan, want ben pas kilo's bijgekomen na de bevalling. Afvallen kan daarna wel weer.
Ik loop sinds een week bij een diëtiste en heb met haar ook mijn zwangerschapswens besproken. Zodra ik zwanger ben zal mijn dieet worden aangepast. Mijn HA had iemand die 98 kg aan het begin van haar zwangerschap woog en aan het eind 89kg, dat alleen door voldoende maar gezond te eten.