Hi dames, mijn vriend en ik zitten in de eerste ronde voor (hopelijk) ons eerste kindje. Ik vind het allemaal super spannend en zou het leuk vinden om met andere vrouwen te kunnen kletsen hierover! Drie weken geleden gestopt met de Nuvaring en wacht nog op mijn eisprong..
Wij ook eerste ronde! Mijn menstruatie bijna voorbij, nu kijken wanneer mij eisprong is! Weer zo spannend deze tijd, en ook wel definitief want dit zal voor ons de laatste keer zijn, dus toch dubbel!
Ik snap je helemaal! Oktober 2023 ongepland zwanger maar o zo welkom. Na 7 weken vroege miskraam en nu dus officieel ronde 1... Mijn nod was gisteren maar ik test tot op heden negatief.
Hoi dames, Ik sluit graag aan, wij zijn nu ook bezig voor de eerste ronde Ah jammer Maureen, maar hou moed ⭐
Hoi dames, Ik sluit graag aan, wij zijn nu ook bezig voor de eerste ronde Ah jammer Maureen, maar hou moed ⭐ Spannend!!! Leef je er al erg naar toe? Ik had mezelf voorgenomen 'go with the flow' maar dat blijkt toch wel iets anders te werken, merk ik . Ik denk wel wat dingen te merken, maar anderszijds, kan het ook zo zijn dat mijn lichaam anders reageert nu mijn spiraal eruit is (zonder hormonen). Ik weet het als het goed is rond 28-29 december.
Heel spannend weer! Heb al kids uit een andere relatie. Mn huidige vriend heeft een sterke kinderwens en ik had dat eigenlijk niet meer zo. Maar het is toch enorm gaan kriebelen…..dus besloten er voor te gaan
Wij hadden ons ook voorgenomen om ons er niet te zeer op te focussen. Nou, dat mislukte eigenlijk vrijwel meteen Vanaf het moment dat we de beslissing namen ervoor te gaan, ben ik er vrijwel constant mee bezig, vooral tijdens mijn vruchtbare periode.
Het is ook lastig om er niet mee bezig te zijn als je eenmaal de knoop hebt doorgehakt om ervoor te gaan. Je wilt gewoon zwanger raken, dus het is niet zo gek toch?!