hoi meiden, vorig jaar heb ik op een congres kennisgemaakt met een 'spel' - met kaartjes. Een echt spel is het niet eens. Het is meer een manier om in gesprek te komen. Je trekt een kaartje en er staat 'iets' . Het is eigenlijk voor alle leeftijden toch wel... Maar hoe heet dit ook alweer? Ik heb toen op het forum hier ook over gelezen en weet dat er mama's waren met wat oudere kinderen ( 7, 8, 9) ook, die regelmatig met etenstijd zo'n kaartje trokken en dat de kinderen het ook altijd erg leuk vonden om te zien.. maar pff de herinnering is vaag, weet er iemand na deze vage omschrijving, wat ik bedoel? Het is een soort Tarot idee maar dan toch weer héél anders! alvast bedankt!
thx voor het mee denken maar het was ook echt voor kinderen.. Had ook een soort kinder naam ofzo volgens mij... of tenminste: Iets fantasierijker zeg maar.
sorry las niet helemaal goed. Ben voor je aan het zoeken. Weet het dan ook niet. Ben wel benieuwd hoe het heet.
Niets wat jullie noemen, maar door te zoeken op de knuffelkaartjes, kwam ik bij 'inzichtkaartjes' en toen bij : Eigenwijsjes! En volgens mij is er nog een soort van reeks die ook leuk met kinderen moet zijn, de knuffelkaartjes ga ik nog verder bekijken en morgen nog eens rustig googlen op inzichtkaartjes en kinderen maar thx voor het meedenken meiden!
Haha oké, Succes! Er zijn wat dat betreft veel leuke dingen te verkrijgen. Ik vind de knuffelkaartjes zo leuk omdat je ze als beloning kan gebruiken, als steuntje in de rug, als aanknopingspunt voor een gesprek, als dagelijks ritueel. Enz enz enz. Ze zijn makkelijk te gebruiken. Maar denk dat dat met al dat soort dingen is voor kinderen. Ben benieuwd wat het uiteindelijk is geworden!