Ovulatiebloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by LaVitaBella, Sep 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

Sep 3, 2012
    840
    311
    63
    Female
    Sint Oedenrode
    Wie heeft dit ook wel eens gehad?
    Was hiervoor of erna je eisprong?

2. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Geen reacties tot nu toe nog...jammer....ik ben ook wel benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben.

Ik zelf ben december 2015 gestopt met de pil om voor een 2e te gaan en sinds ik gestopt ben heb ik ineens last van een tussentijdse bloeding die net zo lang duurt als mijn vruchtbare dagen. Het begint steeds een paar dagen nadat mijn menstruatie gestopt is en het stopt weer een of twee dagen na de vermoedelijke eisprong. Het is zeker een inlegkruisje per dag en ik ervaar het als enorm vervelend want echt veel zin in vrijen heb ik niet als het bloed maar zo wordt ik natuurlijk nooit zwanger van de tweede ;).

In Juni van dit jaar ook nog een curettage gehad van een leeg vruchtzakje en nu mijn cyclus weer op orde is (28 dagen) is de tussentijdse bloeding ook weer terug helaas.....

Herkenbaar?

3. Puck85

Puck85 Actief lid

Apr 17, 2014
    259
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had een dag voor mijn positieve ovulatietest wel last van bruin vruchtbaar slijm. Miss dat het oud bloed was van de menstruatie nog maar kan ook evt ovulatiebloeding zijn. Hoeft niet altijd rood van kleur te zijn maar zeker weten doe ik het dus niet...

Share This Page