Partners met adhd

Discussie in 'De lounge' gestart door schorpioentje82, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    mmm, ik mag hier eigenlijk niet reageren.
    Mijn vriend heeft een partner met adhd.
    En hij kan er prima mee leven. (mag ik toch wel vanuit gaan als je al 14 jaar blij bent met elkaar)

Sommigen dingen die hier beschreven worden over de adhd partner zijn erg herkenbaar, andere dingen totaal niet. Ik vind, er zijn zoveel verschillende "gewone" mensen, en zo zijn er net zoveel verschillende adhd mensen.

2. sammie1985

18 feb 2009
    52
    0
    0
    ass drogist bij etos
    maarssenbroek
    hoi hoi
    ik heb ook een vriend met ADHD...
    ik heb al 7 jaar een relatie met hem en soms vind ik het nog moeilijk hoor...
    maar leer ermee leven
    dennis kan heel moeilijk praten over zijn gevoel.
    en is soms erg gesloten wat me soms zo moe maakt.
    en als ik praat tegen hem kijkt ie me ook niet aan en zegt meestal alleen maar jaaaa hahahaha..
    hij heeft geen medicatie.
    vroeger wel retalin volgens mij.
    verder is ie gewoon erg verwend door zijn moeder wat het ook erg moeilijk maakt in het huishouden.
    ook is dennis erg snel ergens aan verslaafd of de xbox of pokeren...

maar ook heeft hij ze extreem lieve momenten hoor dan wil die alleen maar bij me zijn en me beethouden hahaha..
    en als hij tegen me zegt dat ie van me houdt krijg ik het helemaal warm want hij zegt dat niet vaak omdat dat moeilijk is voor hem op een of andere manier...

maar vind dit wel een mooi topic want je kan er soms best mee zitten dat je partner het heeft..
    en je er niet met iedereen over kan praten want heel veel mensen vinden het larie koek want adhd heb je alleen maar als je jong bent en niet als je oud bent (dat krijg ik vaak te horen namelijk)

gr samantha

Deel Deze Pagina