IKEA keuken

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Wie heeft er(of heeft ervaring met) een IKEA keuken? Wij zijn aan het rondkijken voor een nieuwe keuken en vroeg me af hoe de keukens van IKEA zijn qua kwaliteit en of het ook echt voordeliger is uiteindelijk.

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Er was van de week geloof ik ook een topic over hier in de lounge.
    Een paar pagina's terug geloof ik.

3. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ohh thnx! niet meegekregen. Ga ik dat even opzoeken.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Inderdaad, gisteren was daar nog een topic over, show je Ikea keuken ofzo.
    Keuken bevalt ons goed, al is niet alles van Ikea, omdat ik daar teveel negatieve berichten over las, zoals bepaalde apparatuur. Ook het aanrecht hebben we ergens anders vandaan, omdat we graniet wilden en dat niet bij Ikea te krijgen is.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.228
    36.003
    113
    Hier nu bijna 3 jaar een ikea keuken. Over de apparatuur ben ik niet helemaal tevreden, over de keuken zelf wel. Onze oven was binnen 2 jaar al kapot, maar er zit garantie op en het was wel binnen 1 week weer gerepareerd.

6. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Een Ikea keuken is vooral heel betaalbaar. Ik ben alleen niet heel tevreden over de afzuigkap, maar het kan ook zijn dat'ie van ons gewoon te smal is, maar iedere ochtend kom ik beneden en hangt er echt nog een 'etenslucht' pff vooral in het begin van de zwangerschap echt misselijkmakend. Maar andere apparatuur als vaatwasser, wasmachine, magnetron en oven werken prima. Ik denk wel dat een Ikea keuken minder lang meegaat...

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Andere topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/550427-show-ikea-keuken.html

Ik vond het goed betaalbaar inderdaad. Ook fijn dat de prijzen gewoon duidelijk zijn, dat je niet eerst een halve middag kwijt bent aan onderhandelen en uiteindelijk er misschien niet uitkomt of de prijs toch nog te hoog vindt.
    Ze hebben wel jaarlijks acties. Wij konden de keuken niet kopen tijdens zo'n actieperiode, maar hebben later gewoon de keuken gekocht voor de actieprijs. Ook bij Ikea kun je nog wel wat regelen met de prijs.

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Dat van je afzuigkap heeft indd echt te maken met je capaciteit, heb er nu 1 van 90cm van de etna is ook goedkoop. En doet het prima, geen luchtjes.

Heb trouwens juist ikea genomen, zo kan ik nog eens een keer wat anders kopen ipv 20 jaar aan dezelfde keuken vast te zitten omdat die zo duur was. Kwaliteit van de kasten doet niet echt onder, de fronten en apparatuur daarentegen wel.

Deel Deze Pagina