Ik ben opzoek naar een goede, maar goedkope krultang. Wie heeft ervaringen met een goede en heeft tips!
Ik heb er 1 bij de kruidvat weg. Was toen toevallig in de aanbieding en heb er 0 euro volgens mij voor betaald en bevalt mij tot nu toe goed.
Ik heb ook die van de kruidvat en die is prima.. Ik heb er 10 euro voor gegeven maar als ik echt mooie krullen wil slaap ik of met bantuknotjes of met sokken in mijn haar
Ja voor losse krullen zet ik pin curls, maar voor sommige kapsel met opsteken is een krultang toch wel handig! vandaar dat ik een goedkopen maar wel goede zoek. Dus kruidvat voor 0 euro Snap hem hoor liesje88! Stomme telefoons soms
Heb een krultang bij bol.com besteld. Hij is van elite models look en heeft een beschermlaag tegen verbranden van het haar....wel gebruik ik toch voordien een bescherm spray. Oh ja,hij is van Rowenta en koste of 19 of 29 euro...ben ik even kwijt.
De remington pearl wand, rond de 30 geloof ik en de krullen blijven bij mij echt de hele dag goed zitten! Soms zelfs nog een dag.