Wij hebben een pakket van UPC bellen en internet tot 20 mb ik meen. Wij betalen hiervoor 34,95. Nu zijn we eigenlijk op zoek naar een andere provider.Met goed bereik en weing storingen en natuurlijk een redelijke prijs. Wie kan ons een tip geven?
wij hebben orange/ wannadoo. erg beroerd. slechte verbinding, en je moet er vooral niet me bellen. en ook niet verwachten dat je bereikbaar bent... en ze gaan binnenkort samen met t mobile, dus die zou ik ook niet nemen... maar verder lees ik mee, wij moeten ook een nieuwe.
wij hebben het pakket van multikabel internet telefonie en bellen in 1 voor 63,95 excl bel koste in de maand komt het op neer dat ik rond de 80 euro zit gr maria
Ik betaal voor tele 2 19.95 per maand, en straks is het 29.95. Hiervoor hadden we UPC, nou we hadden constant storing en internet lag er vaak uit. Ook is de klantenservice rot.. (kan het weten heb voor UPC gewerkt)
ik heb geen problemen bij multikabel alles is prima altijd bereikbaar tv is ook goed heel enkel dat het beeld raar doet maar ja als dat alles is telefoon is ook goed bereikbaar als ik dit zo lees schrik ik er toch van dat providers nog steeds problemen hebben en ze steeds niet opgelost worden heel veel succes gr maria
ik heb @home en wil daar weg omdat vaak ligt de verbinding eruit. slechte services, zomaar een rekening krijgen, terwijl achteraf hebben ze foutje gemaakt
Wij hebben Casema. We hebben via hun televisie, internet en telefoon. We betalen ong. 60 euro per maand (incl. belkosten).
Orange, super snel internet en telefonie voor ik geloof 30 euro. Hiervoor casema gehad en voor hetzelfde betaalde we daar ruim 100 euro, afzetters!
iemand ervaring met telfort? 29,95 20mb internet en onbeperkt bellen naar vaste nummers, dag en nacht?
geen ervaring met internet van telfort, wel met telfort als dienstverlener en dat is ons niet goed bevallen. zolang het draait, draait het. gaat er iets mis, dan ben je de pineut. ze moeten tenslotte toch érgens op bezuinigen
Wij hebben Tiscali. Internet en gratis bellen voor ik geloof 29.95 per maand. Alle vaste nummers zijn gratis. Weinig storing en goede snelle verbinding.