Stokke Cruzi en scoot

Discussion in 'De babyuitzet' started by MMM74, Oct 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
  2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Ik vind m als monowagen erg leuk!
    Denk alleen niet dat ik mijn dreumes er een plezier mee doe om m te gebruiken als duowagen als haar broertje of zusje is geboren..

Maar ik vind m ook veel mooier dan de xplory!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    #3 Loki09, Oct 26, 2012
    Last edited: Oct 26, 2012
    Mooie wagen (mooie prijs ook :$) die Cruzi. Denk dat ze er hoge ogen mee gooien aangezien veel mensen de Stokke laten staan omdat je er echt van moet houden en dat doet niet iedereen, is toch een type apart (en dát vind ik nou juist geweldig ;)).

Alleen dat duo, dat vind ik maar vreemd ogen, nog meer ondergeschoven dan zo'n phill en teds wagen, en dat vind ik al triest...

Die scoot snap ik alleen nog niet zo wat daar nou het vernuftige aan is eigenlijk (edit: compact en makkelijk inklapbaar, nou, die hadden ze voor dat geld wel weg mogen laten, daar zie ik niks in, maar wie ben ik ;) -behalve een blijde xplory bezitster al 1,5 jaar-).

4. tulip

tulip Niet meer actief

die uit de link met wagenbak is een stuk beter dan de huidige stokke wagen, wat een godslelijk ding is dat zeg!!

5. Die nieuwe wagens zijn echt duur. Waarom zou je dat dan kopen als je voor veel minder een Xplory hebt?

6. rinnie

rinnie Bekend lid

Apr 11, 2008
    660
    0
    0
    Naar mijn idee zit het handvat veel te dicht bij de bak? Ik vind de Xplory heel mooi, mooier ook dan deze, hihihi.

7. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Dat zal zijn om de welbekende stokke-hoogte te bewaren schat ik in :)

8. Linana

Linana Niet meer actief

De Stokke hoogte qua prijs zeker?
    Jezus wat een achterlijke prijs voor een wandelwagen/kinderwagen...;)
    Sorry hoor, maar bijna 1500,-??

Het is dat ik de Stokke wagens echt lelijk vindt (sorry liefhebbers), wat al gezegd werd het is een type apart. En dat veel mensen ze niet mooi vinden is niet helemaal waar denk ik, want ik zie hier zoveel Xplory's dat je bijna zou denken dat die als enige verkocht worden :p

Share This Page