Bevallingsverlof in delen opnemen

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Nine85, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sinds dit jaar kan je je bevallingsverlof in delen opnemen. Hier was een onderwerp over geopend, maar deze is inmiddels weer gesloten. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben benieuwd hoe het is bevallen en welke verdeling je hebt gehanteerd.

2. Monique1986

6 aug 2015
    22
    0
    0
    Activiteiten begeleidster
    Ergens in Brabant
    geen ervaring mee... maar het lijkt mij wel wat!
    Heb nog 3 weken verlof.. maar ben er wel aan toe om weer te werken ;)

3. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Ik wil het gaan gebruiken om na het verlof met halve dagen te beginnen. Bij mijn dochter vond ik de overgang naar werken heel erg groot. Hoop dat het zo wat makkelijker wordt.

4. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Ik was er na 8 weken ook echt weer aan toe om aan het werk te gaan... ik gebruik de 4 weken die ik nog over heb om iedere week een halve dag minder te werken tot het op is...

5. esme66

esme66 Niet meer actief

Ik had nog 10 weken verlof na mijn bevalling, en heb besloten om na 7 weken weer aan het werk te gaan. De laatste 3 weken verlof verdeel ik over 6 weken. Hierdoor werk ik tot het einde van het jaar 2 dagen per week ipv 4. Leek me een prima manier om er weer in te komen..

6. jipenjanneke

jipenjanneke Actief lid

2 mei 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik neem een gedeelte van mijn verlof in delen op. Ik ben er zo aan toe om mijn eigen ding weer te doen. Ik begin 3 weken eerder en werk dan gedurende 12 weken maar 3 dagen per week daarna weer 4. Nog 3 weekjes thuis en dan is het zover. Ik heb er zin in. Het is goed zo.

Deel Deze Pagina