Geliefden beiden van geslacht gewisseld | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ik vindt het echt super voor ze dat ze elkaar gevonden hebben...jeetje je moet maar in het verkeerde lichaam geboren zijn!
Ja het lijkt mij ook verschrikkelijk als je je altijd een jongen voelt maar je ziet er uit als een meisje. Mooi verhaal. Zo was er ook een lesbisch koppel die beide geboren waren als een jongen. (of andersom, haha tijdje geleden dat ik dat zag op tv) Dat vond ik ook al zo'n bijzonder verhaal!
Ja echt mooi he....en fijn voor ze dat ze toch al redelik jong die operatie hebben gehad he. Zo kun je ook gewoon gaan voor je leven ipv iemand te moeten zijn die je niet bent!
Zeker moeilijk als je het gevoel hebt in het verkeerde lichaam geboren te zijn, en denk dat die overeenkomst uit het verleden hun relatie versterkt. Erg fijn dat ze elkaar hebben gevonden en zich nu goed voelen in hun nieuwe lichaam.
@Lov23: Inderdaad, fijn dat het op jongere leeftijd wel steeds serieuzer wordt genomen hoor. Kwam laatst op Youtube een filmpje tegen over ene Joppe, geboren als jongen maar vanaf heel jonge leeftijd altijd aangegeven een meisje te willen zijn. Daarom waren ze er snel bij om de puberteit te remmen en er valt weinig mannelijks aan te ontdekken, vind het een heel mooi meisje (alleen de geslachtsverandering dus nog) Maar goed, nu dwaal ik af :')
Goed dat de ouders dat ook doen! Lijkt me toch wel moeilijk om te accepteren hoor....niet dat ik dat niet zou doen....
Lijkt me ook moeilijk inderdaad. Maar ik denk dat ze ook wel zien dat hun kind ongelukkig is als ze zich moeten gedragen 'volgens hun eigen geslacht'
Ja dat zul je altijd wel al gezien hebben he.....dan ben ej al voorbereid.. Maar gelukkig dat ze terrecht zijn gekomen bij deze ouders want soms heb ej ouders.. Tijdje geleden eens een programma geweest op MTV over lesbische en homo jongeren die zich lieten bekeren tot hetero`s....zo erg! De moeder had haar dochter aangevallen met een mes want ze kon het niet aan???? Zo erg...dat meisje was gewoon lesbisch maar mocht het niet zijn van haar moeder