Ik heb in mijn tuin niet zo heel veel privacy. De buren en overburen kunnen makkelijk in de tuin kijken vanaf boven. Nou zat ik eraan te denken om er een simpele partytent neer te zetten, om zo toch wat afgeschermd buiten te kunnen zitten. Ik vind een partytent niet de meest mooie oplossing, maar heb ook niet zoveel zin om Veel geld uit te geven. Wat vinden jullie?
Wat ga je voor een stiekems doen dan in je tuin? Ik zou gewoon zo'n tent neerzetten als je je daar prettig bij voelt ik kan ook bij mijn buren in de tuin kijken, heb alleen wel wat beters te doen, hoop jou buren ook
Oehhh hele spannende dingen hahaha... Misschien wel even handig om te vermelden dat ik moslima ben en buiten altijd bedekt ben. Maar als ik lekker in de tuin wil zitten, wil ik mijzelf niet helemaal hoeven te bedekken. Snap je?
Ik snap je wel... Hier ook buren die in de tuin kunnen gluren en dan zit ik met m'n blubberbuikie (im working on it haha, net bevallen), toch niet lekker met de kindjes int zwembad. Ik ben wel zo'n type van schijt aan alles, maar toch... Ik ben er zelf niet happy mee dus show liever ook niet zegmaar. Maar idd, parasoldoek misschien een optie? Of zo'n elektrische zonwering die je een eind kan uitrollen? Misschien dat een optie? Ze zijn vrij prijzig, maar misschien via marktplaats? Zo'n partytent maakt toch een hoop herrie als het waait en steeds opzetten en afbreken.. Wij gaan binnenkort verhuizen, dan hebben we wat minder inkijk, maar ik ga denk ik voor zo'n zonwering.
Ja dan snap ik het zou dat lekker doen, maar toch sparen voor een zonnescherm/luifel of iets dergelijks. Als het flink gaat waaien houd zo'n tent het vaak niet en dan moet je hem steeds afbreken bij slecht weer.
Mijn moeder heeft een party tent. Ze heeft dit genomen niet voor de privacy maar voor de zonwering. Ze heeft een grote buiten tafel en als we met ze alle buiten zitten heeft ze aan een parasol niet genoeg. Ik zou je wel adviseren om een goede te kopen. Die zijn best prijzig maar die blijft zo lang mooi.
Zo'n zeildoek is idd een simpele en, redelijk goedkope, oplossing en anders is een zonnescherm (evt via MP) een goede optie (moet je wel weer een redelijk grote aanschaffen...). Wanneer je een beetje een handige man of familie/vrienden hebt, zou je ook zelf een veranda kunnen maken. Dat hoeft niet veel te kosten en is een structurele oplossing. Je hoeft hem bijv. Niet af te breken bij slecht weer en kan hem het gehele jaar laten staan. Op het internet kan je voldoende bouwtekeningen vinden.
Jouw tuin dus al zet je er tien party tenten neer, gewoon doen waar je zelf zin in hebt en poep aan wat een ander denkt of vind
Fijn dat jullie meedenken. Misschien nu toch maar de partytent en dan volgend jaar ofzo een luxere oplossing.
Zo'n driehoekige doek tegen de zon die je in je tuin om kunt hangen? Die verkopen ze vaak ook wel bij de Action, Leen Bakker etc.
Ze hebben bij de gamma in de folder deze week een hele mooie Party tent /gazebo flink in de aanbieding. Doek ademt ook wat beter dan plastic
Wij hebben er destijds een bij de makro gekocht. Lekker groot met van die zijwanden. Hij kan helemaal dicht, dus je zit lekker beschut. Was overigens niet zo heel duur, ik denk zo rond de 150 max. We hebben hem nu wel 4 jaar en ziet er nog steeds als nieuw uit (ok, we gebruiken hem alleen bij feesten).
Ik ga een deze weken ook een zwembad oozetten en dan de pary tent erover hoor je hebt ook dichte die je zijkant verduisteren kan maken
Mijn achterburen hebben zelf een soort constructie van pergola's gebouwd, daarover spannen ze in de zomer een doek waardoor ze echt totaal geen inkijk hebben. Heel mooie oplossing! Maar partytent kan natuurlijk ook! Zeker om te proberen, kun je altijd later nog een luxere oplossing verzinnen
Je kan deze zomer voor een goedkope party tent gaan om te kijken of het bevalt. Dan weet je waarvoor je moet sparen.
Je hebt ook partytenten die nog wel om aan te zien zijn. Misschien wat duurder maar ik begrijp je reden en dan zou ik er wel wat meer aan uit willen geven.
Dit................ Echt lekker neerzetten. Knus en gezellig maken in de tent. Mijn kinderen zouden het geweldig vinden. Het is dat mijn man het niet wil...anders hadden wij er al lang 1 gehad.