Ik heb van mijn man een zwangerschapsbelletje gekregen, alleen het touwtje is te kort. Weet iemand waar ik alleen een ketting/touwtje kan kopen, zonder belletje??
Ik heb wel eens gehoord dat het niet altij dgoed is zo'n belletje om te hebben. Of het klopt weet ik niet hoor, maar ik hoorde toen dat als je het op de verkeerde hoogte hangt, dat de baby dan ook verkeerd kan gaan liggen omdat hij steeds naar dat belletje toe wil zeg maar
Klopt MarionM. Dat heb ik dus ook wel eens gehoord. Ik vind zo'n belletje namelijk heel erg leuk en als ik zeker zou weten dat het zou mogen dan had ik er ook al één gehad... Ik ga eens bij google zoeken of ik daar iets over kan vinden...
Er is hier al eens een topic over geweest van Daphne82. Zoek maar eens op Boala .... daar staat veel info over dit belletje!
Inderdaad Toys. Heb het stukje gelezen en Anniek heeft een heel nuttig stukje hierove gevonden: De kritiek De laatste tijd is er wat kritiek gekomen op het hangertje. Er wordt gezegd dat de ongeboren baby met het hoofdje richting belletje gaat liggen, waardoor het kindje bijvoorbeeld in stuitligging geboren zal worden. Het is nooit bewezen dat een zwangerschapsbelletje deze effecten daadwerkelijk heeft. Verloskundigen en gynaecologen raden het dragen van zon belletje dan ook niet af. Wél hoort het belletje laag op de buik gedragen te worden, ruim onder de navel. Dus zelfs als het kindje zich naar het geluid toedraait, zal dit geen probleem veroorzaken wanneer je de hanger op de juiste manier draagt. Vanaf ongeveer twintig weken, zal ook je ongeboren kindje het getinkel van het belletje horen en vertrouwd raken met het geluid ervan. De baby zal het geluid voor en na de geboorte als rustgevend ervaren. Na de bevalling kun je het belletje om je nek dragen tijdens bijvoorbeeld je borstvoedingen of boven het wiegje hangen. Het licht dat erin weerkaatst wordt zal een aantrekkelijk schouwspel voor je baby vormen en het getinkel zal hem tot rust brengen.
ik wilde ook een ketting met die belletje eraan, die man die in die winkel werkte keek me raar aan en zij als ik jou was zou ik t niet kopen,en wy verkopen het ook niet meer.omdat het slecht is en het kindje gaat eraan hechte aan dat geluid en het kindje gaat dan draaien die gaat naar t geluid toe, hy zij je moet het echt niet kopen.. dus toen heb ik het niet gekocht. groetjes rowana
volgens mij vroeg ze waar je een touwtje kon kopen niet of het slecht was of niet. Daar is nl al een keer ene topic over geweest.
Inderdaad! Ga morgen eens kijken bij de schoenmaker en anders bij de blokker. op de markt was ik al geweest, maar daar hadden ze die niet.
dan moet je het heel erg laag hangen, dan beval je misschien sneller kan je de kleine eruit lokken met dat belletje geen persen nodig haha. groetjes Talia
als het slecht was, dan was het allang uit de handel genomen. af en toe komen er wel heel vreemde broodje aap verhalen voorbij hoor. als je het mooi vind moet je het gewoon dragen punt!
ik draag hem ook gewoon ik vindt het zelf ook een leuk geluidje en straks is het voor het kleintje ook een leuk geluid. als je het maar laag op je buik hangt dus een langer koortje zoeken dan.