Hoi allen, ik moet maandag voor de 2x naar de gyn. dan ben ik precies 12 weken. maar wat doen ze dan allemaal? ik weet dat ze een nekplooimeting gaan doen.. maar gaan ze ook al naar de orgaantjes enzo kijken?
Bij keken ze of er twee armpjes en handjes en beetjes en voetjes waren voor de rest is het nog wat vroeg. Ze wees al wel blaasje en maagje aan maar denk niet dat ze verder echt al kijken is nog te klein denk ik allemaal. En als je dat aangeeft de nekplooi uiteraard. Ik had dit niet aangekruist maar had ik dat wel was het alsnog nietgelukt omdat de baby niet echt goed wilde gaan liggen hiervoor...het is wel leuk dat je bij 12 weken de beeb helemaal mooi in beeld krijgt..geniet ervan!
De nekplooi, het kindje opmeten, de hartslag luisteren, teentjes en vingertjes kun je al tellen en ook het maagje hebben we toen gezien! De hersentjes ook en de wervelkolom
hmm ben gisterenavond naar de gyn geweest en viel eigenlijk tegen. moest heel erg lang wachten en werden pas om 9uur geholpen. de dvd recorder was jammer genoeg stuk waardoor we de fotos en hartje deze niet op dvd hebben. hij heeft alleen een nekplooimeting gedaan. in het begin wou het niet lukken omdat het beebje niet goed lag. mijn kindje sliep heel de tijd en wilde maar niet wakker worden (hier schrok ik wel erg van) maar na een paar x hoesten kwam er toch leven in de brouwerij (wat een opluchting!) nadat ons beebje zich had omgedraaid kon hij de nekplooi wel goed opmeten en deze was goed. hij zei wel dat alles er perfect uitzag maar heeft ons niet echt verteld over de vingertjes en teentjes. hij zei wel dat: hier zie je armpjes en daar beentjes enzo.. maar voor de rest niet veel. over 4 weken moet ik terug... mss kom ik dan meer te weten! ook is het dan misschien een beetje makkelijker te zien (als ons beebje tenminste weer niet op een vervelende manier ligt te slapen )