Hè meiden ondanks dat we nog niet zolang zwanger zijn vind ik het bij de 3de nu al moeilijk. Zoon heet Luc dochter heet Diede. mocht het een meisje worden vinden wij loulou ( spreek je uit als loeloe) en hailey heel leuk en bij een een jongen Duncan of Meez. Maar past dit een bij de andere kids?
Nee, ik vind het totaal niet passen en ik ben erg verbaasd dat jullie zo'n enorme smaakverandering hebben doorgemaakt. Mees met een S zou nog wel kunnen.
Zo vreemd is het niet. Dit is ons eerste kindje samen. Bij de tweede heb ik de naam alleen moeten verzinnen omdat miin man toen verongelukte bij een zwangerschap van 7 weken. Maar zie dat je bijna geen enkele naam leuk vind die mensen op het forum voorstellen dus vraag me af wat jij er dan wel bij vind passen
O ben jij babii? Mijn reactie heeft niets met smaak te maken. Als je eerste kinderen Meez en Duncan hadden geheten, dan had ik Luc er niet bij vinden passen. Ik vind het een heel andere soort namen. Met een andere partner begrijp ik dat je niet precies dezelfde smaak hebt als met je man, maar juist als jij Diede bedacht hebt, zijn dit toch namen van een heel andere categorie. Luc en Diede zie ik als vrij nette maar neutrale namen. Daar valt genoeg bij te verzinnen zoals Mees. Dat was tenslotte je vraag.
Ik ben babi niet ken der ook niet. Het viel me gewoon op. Ik hou van namen die niet zovaak voor komen maar nog wel uit te spreken zijn. Luc vond ik gewoon een stoere naam en toen diede geboren werd heb ik deze naam niet zovaak gehoord.
Milou vind ik ook leuk ja. meisjesnamen vind ik ook best veel van leuk. Maar jongen namen word toch een stuk lastiger en vind het wel belangrijk dat het mooi bij elkaar past ondanks dat ze niet dezelfde achternamen zullen dragen
Ik vind Loulou een super leuke naam! Past ook best wel bij Luc en Diede vind ik hoor. Alleen Hailey en Duncan vind ik weer vrij Amerikaans ten opzichte van de namen van je andere kinderen. Meez lijkt me misschien voor het kind wat lastig omdat hij dan altijd zijn naam zal moeten spellen. Ik zou dan eerder voor Mees gaan.
Loulou en Mees (met s, een z op het eind vind ik onzinnig) passen er prima bij. Hailey en Duncan vind ik hele andere namen en er niet bij passen.
Lou of Lilou vind ik er leuk bij voor een meisje! Of wat vind je van Loua of Philou? En Mees voor een jongen past ook heel goed (met een z vind ik raar staan). Duncan en Hailey wat te Engels bij de andere twee inderdaad. Mocht je nog behoefte hebben aan meer input... Voor een jongen vind ik er ook leuk bij: Cas, Stan, Justin, Tom / Thom, Sam, Tobe, Victor, Arnoud, Moos, Abel, Emiel, Felix, Ewoud / Ewout, Casper, Alex, Max, Mick, Wes, Jef, Raf, Staas, Rik, Bram, Niek, Melle, Olivier, Jesse, Hugo, Jasper, Floris, Wouter, Bas, Stef, Joris, Kai, Zef, Flip, Menno, Koen, Sjors, Arthur, Teun, Siem, Sven, Olaf, Pepijn, Lars, Jonas, Quinten, Bruno, Casimir, Justus, Florian, Fabian, Maxim, Joël, Leon, Joeri, Eloi, Rens, Stijn, Robin, Thomas, Marnix, Noël, Timo, Aubin, Mathis, Amaury, Remi / Remy, Tijn, Stef, Maël, Camiel, Filip, Alwin, Midas, Ruben, Wessel, Jorik / Jorick / Yorick, Antonie, Yannick, Tibo / Thibo, Sten, Robbe, Jurgen, Xander, Silvijn. En voor een meisje misschien nog: Maud, Zoë, Anniek, Juliët, Isa, Laurie, Alexis, Robin, Jade, Charlot, Elise, Aline, Cloé, Joanne, Laurine, Anouk, Lise, Fleur, Roos, Julie, Isabel, Eloïse, Rosalie, Fabienne, Charlotte, Eveline, Hannah, Iris, Florine, Loïse, Olivia, Emeline, Aurélie, Ophélie, Veronique / Veroniek, Eliane, Elianne, Suze, Flore, Luce, Vieve / Fieve, Rosa, Janiek, Laure, Feline, Alice, Livia, Liva, Lili, Lucie, Noé, Lara, Marise, Vienne, Méline, Vivianne, Isaure, Judith, Sabine, Ines, Dianne, Amarante, Charline, Joëlle, Nina, Noémi, Maëlle, Anaïs, Felia / Velia, Olivie, Aurore, Elodie, Mylène, Nadine, Noëlle, Vianne, Sascha / Sacha, Vivian, Yaël
Meez vind ik als jongensnaam er heel leuk bij passen ! Duncan vind ik niet zo'n leuke naam. Loulou past ook prima ! Bovendien namen hoeven toch niet altijd perfect bij elkaar te passen. in de loop van de jaren kom je weer zoveel andere namen en stijlen tegen gewoon doen wat je mooi vindt!
Meez vind ik leuk en hailey ook. Milou vind ik leuker dan Loulou. Duncan kan wat mij betreft ook prima. Elk kind is uniek toch en de namen passen vanzelf bij elkaar zodra jullie ze gecombineerd hebben
Wat heftig trouwens om je man te verliezen tijdens je zwangerschap. Fijn dat je her geluk weer hebt mogen vinden!
Ook ik ben het hier mee eens. Lilou vind ik ook erg leuk!!! Milou ook wel, maar vind ik wel meer standaard. misschien nog: Lola Pien Ivy of Yfke Pixie Lilly Jitte Kate
Persoonlijk vind ik Loulou echt geen naam voor een volwassen vrouw. Milou vind ik een mooi alternatief.
De alternatieven mees en milou vind ik mooier en passen er goed bij. Ik vind de andere namen niet zo mooi, sorry