Ik mis eigenlijk een soort van topic in het 'zwanger'-hoekje waar je kwijt kan hoe je je vandaag voelt. Als in; voel je je vandaag erg misselijk, of erg last van je borsten? Of voel je je even een dagje kiplekker?
Ik voel me moe Heerlijk geslapen, daarna even wat in huis gedaan ( Wasje opgehangen, gestreken, konijntjes verschoond, gestofzuigd ) en nu ben ik bekaf en lig ik samen met mn mannetje in bed te laptoppen... Het aftellen is begonnen voor ons; ik ben 36+3 zwanger...
Ik heb vandaag echt enorme pijn in m'n tepels. Voelt alsof iemand d'r continue aan zit te trekken, of dat ik al de hele dag op een koud hoekje sta. Terwijl ik gewoon lekker op de bank onder een warme deken en de kachel op 24 graden. Ik ben ook ontzettend moe, terwijl ik echt niet zoveel heb gedaan. Rond 2 uur een foto-opdracht gedaan, waar ik na een uurtje al mee klaar was. M'n man & ik zouden straks nog naar A'dam gaan, maar ik weet niet of ik dat nog trek. Ik lag net voor het eten ook al bijna te slapen op de bank. En als ik zo uit het raam kijk, dan moedigt dat ook niet echt aan om nog even de deur uit te gaan.
voel me vandaag beter dan gister! had gisteren echt een bakhang dag bleh heb vandaag wel gewerkt en smiddags wat in huis gedaan voel me wel heel errgg moe en mijn borsten doen zozeer en ben met vlagen miselijk en zuurbranden heb ik 24/7 word daarn iet goed van als het nu al begint staat me nog heel wat te wachten!! leuk topic!! deze miste ik ook! ga hem dus mooi bij schrijven elke dag tenminste als ik kan want we gaan dit weekend lekker weg!!!
Ik voel me ook op en top. Voel de kleine de hele tijd woelen. En maar met zijn handjes en voetjes tegen mijn buik En morgen de 3D echo, ben zooooooo benieuwd dat ik me helemaal hyper voel
Ik voel mij vandaag zwaar klote.. Manlief heeft mij aangestoken met zijn verkoudheid, ik ben moe en heb onwijs last van mijn bekken.
Ik was ook erg verbaasd dat er nog niet zo'n soort topic bestond. Misschien is het er ooit wel geweest, maar was het geen succes. We zullen het zien. Alvast een fijn weekend!
Ik voel me vandaag gelukkig en had niet echt zin om iets te ondernemen. Mijn zoon en dochter zijn allebij 2 dagen wezen logeren bij opa en oma en zijn gister thuis gekomen, mijn zoon ging meteen met papa mee op de vrachtwagen en mijn dochter bleeft lekker thuis. We hebben vanmorgen lekker uit geslapen en ze heeft daarna nog lekker samen met mama liggen kletsen in bed over hoe het allemaal was bij opa en oma en daarna zijn we rustig gaan douchen en aankleden. Verder alleen 1kindje paardrijles gegeven en heerlijk met mijn dochter gespeeld was een heerlijk dagje. Nu lekker haar op bed doen paardjes en hondjes voeren en lekker bank hangen.
ik voel me vandaag doodmoe. Kennen jullie dat dat je te diep slaapt ofzo en doodmoe wakker wordt... hele dag ben ik al gaar. Als manlief terug komt van voetbal duik ik mijn bedje in!
Ik voel me vandaag na het spugen van vanochtend redelijk goed. Ben wel erg moe en regelmatig misselijk, maar op zich gaat het vandaag lekker.
leuk topic!!!!! ik heb vandaag een dipdagje.....heb gewerkt en had de middag vrij en wilde lekker in huis rommelen en programma gemist kijken nou heb 1 was kunnen doen en de laptop moest aan de kant want was super moe kon mn ogen niet open houden heb dik 2 uur geslapen en werd dus weer misselijk wakker.....daarna lekker gedoucht en zit nu lekker te eten.... heb al een week last van de hele dag t zuur dat word nog wat haha maar ik vind t een stuk beter dan misselijk zijn dus kom maar op met dat zuur als t wondertje maar blijft plakken haha. weer lekkere ongie krampen heel veel afscheiding en heb t idee dat daardoor mn onderkant een beetje geirriteerd is bah. en mn borsten zijn gewoon bakstenen kan geen bh meer aan ook geen voedings bh die had ik al gekocht want ben alweer 2 maten gegroeid heb maar een topje gepakt waar mn borsten in vallen niemand heeft t gezien hahaha. en ben erg chago merk ik aan me zelf... dus......hahahaha
vandaag eerste avond zonder emefasene, het gaat tot nu toe redelijk, beetje misselijk en erg moe. week geleden kon ik echt niet zonder de zetpil, hing ik al boven de wc..
eerlijk.... verschrikkelijk. Alles doet pijn, slapen kan ik de hele dag, maar een houding vinden waarin... dat lukt niet, uitgerust ook niet. Vandaag van gyn med gekregen zodat ik hopelijk slaap vannacht en weer een paar dagen wat energie heb en de zwangerschap kan rekken tot 37 wkn... kon niet zeggen dat ik t erg vond dat gyn zelf begon over inleiden over iets meer dan een week...
Heb vandaag een dramadag! niet geslapen vannacht door lekkende borst wat ik nog niet eerder gehad heb, poppetje was heel hard aan het schoppen, maagzuur, 6 x plassen, honger...enz...grrrrr, werd er niet goed van! Dus heb niet gefunctioneerd vandaag...
Heel diep en lang geslapen vannacht, en daarna de hele dag gaar en slaperig gebleven.. Op naar morgen
Ging vandaag erg goed! Vanmorgen wel wat opstartproblemen, maar dat is vaak zo als ik mijn bed uit móet. Ben dan niet zo lekker, rommelende maag, maar dat trok al vrij snel weg. Erg druk geweest, lange dag school en eten bij mijn schoonouders. Nu wel heel erg moe, maar nog even de laatste dingetjes voor school afmaken en dan lekker plat!