He lieverds, ff een vraagje... zou het kwaad kunnen om te klussen als je in de periode zit waarin je eitje zich zou innestelen of op weg is naar je baarmoeder? Vraag het me echt af, heb schrik dat klaarkomen ofzo wel eens een negatief effect zou kunnen hebben? Aangezien je baarmoeder dan ook fel samentrekt enzo? Of maak ik me zorgen om niks en kunnen we gewoon ons gangetje gaan vanavond? Heb m'n ei een kleine 2 dagen vroeger gehad dan dat m'n banner aangeeft. Graag jullie mening, liefs
Lijkt mij dat het geen kwaad kan. Ik zie het maar zo, mensen die er niet mee bezig zijn om zwanger te worden en toch zwanger raken, zullen daar ook niet naar gekeken hebben. Maar 100% zeker ben ik er niet van dus hou dit topic ff in de gaten.
ok ben toch al wat geruster nu... zal er wel voor zorgen dat ie 'n beetje kalm aan doet nouja... de natuur zal er wel voor zorgen dat alles is zoals het hoort zeker? alvast bedankt voor jullie mening dames! kus
Sterker nog, klaarkomen vergemakkelijkt het transport van het (evt.) bevruchte eitje naar de baarmoeder. Dus lekker doen zou ik zeggen. Veel plezier! :-D
ja vertrouw er dan ook op dat het geen kwaad kon.. mannetje was dan ook weer gelukkig en ik ook hoor thx voor de antw lieverds!