Ik wil voor het eerst iets kopen via ebay, en heb voor de optie gekozen om met mn bankpas te betalen ipv paypal. Nu staat er cardnummwr invullen. Ik heb zowel mijn pasnr als rekeningnum ingevuld, maar hij zegt dat het niet klopt. Iemand enig idee waarom dit is?
je kan volgens mij niet zo met bankpas betalen.. dan zou je een creditcard moeten gebruiken..en dat is het nr dat ze vragen. met bankpas zelf is alleen ideal, of overschrijving..
Op ebay kun je niet met je 'gewone' pinkaart betalen.. Moet je echt een creditcard hebben of inderdaad een paypal account aanmaken.
Ik heb het ook met mn creditcard georbeerd en die pakt hij ook niet wat vervelend dit, wil het vandaag bestellen. En wat zou ik voor paypal nodig hebben?
paypal gaat wel wat langer over heen die moet je dan eerst aanvragen daarna maken hun een bedrag over op je rekening en die zou je dan weer moeten bevestigen.
Mijn man bleek al een paypal account te hebben. Ik heb dit gebruikt en er staat paid, maar als ik inlog op pp dan heb ik daar helemaal geen saldo? Hoe kan het dan betaald zijn? Of gaat dat dan van de creditcard af?
Oke dus dat klopt dan wel! Gelukkig, spannend hoor de eerste keer wat bestellen op ebay Heb veel positieve verhalen gehoord, ben benieuwd!
I love ebay!! Alles wat we tot nu toe allemaal besteld hebben is netjes binnengekomen. (Je moet met sommige dingen alleen een beetje geduld hebben, maar dat is het dan wel waard!)
Nee hoor. Ik betaal ook met Paypal via mijn bakpas. Heb geen creditcard. Ik heb toch al heel wat aankopen gedaan op deze manier