Zwanger worden en schildklierproblemen man

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Be Happy, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Al een tijdje vraag ik me iets af. Ik heb hier al vaker iets gelezen over vrouwen met een schildklierprobleem en vruchtbaarheid. Echter, ik ben nog niet iets tegengekomen over mannen met schildklierproblemen en vruchtbaarheid.

Mijn vriend heeft namelijk een te snel werkende schildlklier en slikt hiervoor Thyrax. Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd in hoeverre dit van invloed kan zijn op zijn vruchtbaarheid. Weet iemand dit? Heeft iemand anders hier ook een partner met een schildklierprobleem waarvoor hij medicijnen slikt? En hoe snel waren jullie zwanger?

Ik kan hier eigenlijk niets over vinden op internet. Ik kom alleen maar vrouwen met schildklierproblemen en vruchtbaarheid tegen.

Overigens is hij wel van plan (vooral vanwege zijn schildklier) om binnenkort zijn zaad te laten testen.

Wie kan me nader informeren? Alvast bedankt!

2. Louwtje

Louwtje Lid

16 jun 2008
    49
    0
    0
    Maarssen
    Hallo,

Ik kan je niet echt helpen maar miss een beetje gerust stellen.
    Ik ben zelf ook "schildklierpatient" Ik heb een trage schildklier. Ik kan je dus alleen iets vertellen over de vrouwelijke kant. Maar die is heel postitief! Als je goed bent ingesteld moet het geen probleem zijn om zwanger te raken. Een kennis van ons was al 3/4 jaar bezig. Na een hoop testen bleek dat hij hele slechte zwemmers heeft en dat zij heel erg schildklierfalen heeft ze gebruikt bijna 200 mg geloof ik. Toen zij eenmaal aan de medicatie was was ze meteen zwanger!
    Goede berichten uit die hoek.
    Ik weet dus niet hoe dat bij mannen zit maar ik geloof dat het met medicatie geen probleem moet zijn.
    Een testje kan idd nooit kwaad.
    Suc6

Deel Deze Pagina